Borczyk Andrzej, Mieć wpływ na biznes
Mieć wpływ na biznes
Większość firm na rynku ciągle dopasowuje swoje modele biznesowe do zmieniającej się rzeczywistości. Podobnie jak dla Grupy Żywiec dla wielu organizacji wyzwaniem w mijającym roku było zbudowanie strategii personalnej wspierającej wizję firmy. Dla nas podstawowy jej aspekt stanowi budowanie przyszłości przez zarządzanie talentami. Dlatego też szczególnie duży nacisk położyliśmy na przyciąganie, rozwój, angażowanie i utrzymanie talentów w organizacji. Wspólnie z naszymi pracownikami oraz uczestnikami programów przygotowaliśmy nową odsłonę employer brandingu – „twórz, odkrywaj i smakuj z nami zawodową przygodę” – wspartą programem dla absolwentów uczelni Warzelnia Talentów. Wybraliśmy kluczowe i strategiczne kompetencje na przyszłość i zbudowaliśmy Program Rozwoju Liderów oraz Akademie Funkcjonalne. Duży nacisk położyliśmy na budowanie cztero-pokoleniowej, uczącej się organizacji i zaangażowanie. Po badaniu klimatu stworzono specyficzne akcje nie tylko na poziomie firmy, lecz także w...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX