Borczyk Andrzej, Mieć wpływ na biznes

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/12/19
Autor:
Rodzaj: artykuł

Mieć wpływ na biznes

Większość firm na rynku ciągle dopasowuje swoje modele biznesowe do zmieniającej się rzeczywistości. Podobnie jak dla Grupy Żywiec dla wielu organizacji wyzwaniem w mijającym roku było zbudowanie strategii personalnej wspierającej wizję firmy. Dla nas podstawowy jej aspekt stanowi budowanie przyszłości przez zarządzanie talentami. Dlatego też szczególnie duży nacisk położyliśmy na przyciąganie, rozwój, angażowanie i utrzymanie talentów w organizacji. Wspólnie z naszymi pracownikami oraz uczestnikami programów przygotowaliśmy nową odsłonę employer brandingu – „twórz, odkrywaj i smakuj z nami zawodową przygodę” – wspartą programem dla absolwentów uczelni Warzelnia Talentów. Wybraliśmy kluczowe i strategiczne kompetencje na przyszłość i zbudowaliśmy Program Rozwoju Liderów oraz Akademie Funkcjonalne. Duży nacisk położyliśmy na budowanie cztero-pokoleniowej, uczącej się organizacji i zaangażowanie. Po badaniu klimatu stworzono specyficzne akcje nie tylko na poziomie firmy, lecz także w...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX