Hoffmann Maciej, Marketing internetowy w HR-ze

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2022/10/100-101
Autor:
Rodzaj: artykuł

Marketing internetowy w HR-ze

Jeśli pracujesz w HR-ze, prawdopodobnie spotkałeś się już z pojęciem marketingu HR. Ale czym jest i jak możesz go wykorzystać w procesie rekrutacji? Jaki rodzaj marketingu w dzisiejszych czasach będzie najskuteczniejszy i na czym się skoncentrować, żeby wzmocnić efekty swoich działań?

Świat marketingu stale się rozwija, ale w dzisiejszych czasach, wszechogarniającej i pędzącej digitalizacji, wpływającej nieustannie na naszą rzeczywistość, najistotniejszy wydaje się marketing internetowy. Według raportu GUS w 2021 r. dostęp do internetu posiadało 92 proc. Polaków , a według badań firmy NordVPN przeciętny Polak w internecie spędza prawie 51 godzin tygodniowo . To właśnie tam przebywają wszyscy kandydaci do pracy, przeglądając social media i profile firmowe, sprawdzając strony korporacyjne, oglądając reklamy i wypełniając formularze rekrutacyjne. Dlatego opracowanie skutecznej strategii marketingowej to wyzwanie, z którym musi się zmierzyć w dzisiejszych czasach praktycznie każdy...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX