Ambroziak Dariusz, Kultura słuchania pracowników

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/12/48
Autor:
Rodzaj: artykuł

Kultura słuchania pracowników

Zarówno zarządzający, jak i HR-owcy coraz częściej zwracają uwagę na potrzebę lepszego zrozumienia, na czym polega budowanie przewagi w zakresie HR-u. Firmy to organizacje, czyli struktury społeczne składające się z grup i jednostek. W praktyce są żywymi organizmami rządzącymi się określonymi prawami. Znajomość tych praw to podstawa sprawnego działania. W Polsce powoli dochodzimy do tej wiedzy i kolejnym krokiem jest odpowiednie zarządzanie doświadczeniem pracowników. Według raportu „Trendy HR 2018” powstałym na podstawie badania „Human Capital Trends 2018” promowanie organizacji nastawionej na współpracę, gdzie wyzwalany jest prawdziwy potencjał jednostki, wymaga m.in. odpowiedniej kultury feedbacku.

Analizując sposób, w jaki nasi klienci zbierają feedback, doszliśmy do wniosku, że brakuje odpowiednich narzędzi. Na dzień dzisiejszy dysponujemy albo złożonymi badaniami typu employee survey, albo badaniami tylko zaangażowania. Jednak najbardziej popularną metodę stanowią wyrywkowo...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX