Kielichowska Agnieszka, Komunikacja wewnątrz - efekt na zewnątrz

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2015/6/48-49
Autor:
Rodzaj: artykuł

Komunikacja wewnątrz - efekt na zewnątrz

Skuteczna komunikacja wewnętrzna istotnie wpływa na działalność firmy. Im lepiej pracownicy porozumiewają się między sobą, mają otwarty dostęp do potrzebnych informacji, tym łatwiej im zrealizować wytyczone cele, także sprzedażowe. Sprawna komunikacja to kluczowy element budowania wizerunku i aktywności PR, ale także narzędzie zarządzania i zdobywania wiedzy potrzebnej w codziennej pracy. Jednak wypracowanie skutecznego modelu spójnej komunikacji, adekwatnego dla danej instytucji, to dopiero początek drogi do sukcesu.

Bez względu na obszar działalności i wielkość organizacji, komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna są równie ważne, choć ta druga nie zawsze jest doceniana. W PKO Banku Polskim stawiamy na profesjonalną i wielopoziomową komunikację. Oznacza to, że odpowiednio zdefiniowany przekaz kierujemy do naszej kadry – specjalistów w wielu dziedzinach i na różnych szczeblach, w sumie do 29 tys. pracowników, do klientów, wszystkich interesariuszy i partnerów banku, a także do przeciętnego...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX