Pawłowski Maksymilian, Komunikacja kierowana przez kulturę organizacji z technologią jako pasażerem

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2015/6/40-41
Autor:
Rodzaj: artykuł

Komunikacja kierowana przez kulturę organizacji z technologią jako pasażerem

Zagadnienie komunikacji wewnątrzorganizacyjnej to temat kompleksowy, jednocześnie kluczowy z punktu widzenia sprawności funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pytanie zasadnicze, niezmienne od lat – które praktyki z nią związane przybliżają przedsiębiorstwo do sukcesu, a które wprowadzają niepotrzebny bałagan? Sformułowanie jednoznacznej odpowiedzi wcale nie jest takie proste...

Można przyjąć, że im większe przedsiębiorstwo, tym większy wpływ funkcji związanych z komunikacją i tym większa jej rola w zakresie budowania za jej pomocą przewagi konkurencyjnej. Im większa organizacja, tym trudniej jest zarządzać komunikacją wewnętrzną, nie tylko ze względu na zróżnicowanie grupy docelowej czy mnogość narzędzi, lecz również ze względu na trudność standaryzacji, budowania spójności oraz kontroli jakości procesu. Współcześni specjaliści od komunikacji nie mogą funkcjonować w oderwaniu od realiów i potrzeb biznesu – oczekuje się od nich wysokiego poziomu zrozumienia dla prowadzonej działalności przez...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX