Giernatowska-Mysińska Iwona, Klucz do Millenialsów
Klucz do Millenialsów
Firmy na całym świecie prześcigają się w pomysłach, jak pozyskać utalentowanego pracownika i zbudować jego długofalową lojalność. Fontanny z czekoladą, stoły do ping-ponga, konsole z grami czy fotele do masażu w przestrzeni biurowej – to tylko niektóre ze sposobów na zwiększenie atrakcyjności pracodawcy. Przykłady takich „umilaczy” można wymieniać w nieskończoność, ale prawda jest taka, że aby w obecnych czasach stworzyć dobrze zmotywowany i zaangażowany zespół, potrzeba jednak czegoś więcej. Dla pokolenia Millenialsów oprócz standardowego pakietu benefitów równie istotne jest, czy firma angażuje się w realizację ambitnych projektów społecznych i czy razem z nią mogą zmieniać świat na lepszy.
Aktywne działania dla dobra publicznego mają ogromny wpływ na budowanie wizerunku odpowiedzialnego pracodawcy i odgrywają kluczową rolę w procesie rekrutacji i motywowania zespołu. Z badań Bain & Co. wynika, że w ciągu ostatnich trzech lat o ⅔ wzrosła liczba pracowników, dla których społeczne...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX