Dawid-Sawicka Monika, Jakim językiem powinien mówić HR? - rozmowa z Bożeną Szałaj, Dyrektorem Zasobów Ludzkich i Komunikacji w firmie DCT Gdańsk S.A.

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2012/11/55
Autor:
Rodzaj: wywiad

Jakim językiem powinien mówić HR? - rozmowa z Bożeną Szałaj, Dyrektorem Zasobów Ludzkich i Komunikacji w firmie DCT Gdańsk S.A.

Podczas najbliższej edycji HR Directors Summit podzieli się Pani z uczestnikami konferencji doświadczeniami firmy Deepwater Container Terminal związanymi z wprowadzeniem nowego modelu komunikacji. Na czym w największym stopniu skupi się Pani w swojej prezentacji?

Zajmę się budowaniem roli działu HR i jego profesjonalizmu dzięki właściwej komunikacji z klientami wewnętrznymi. Zmierzę się z odwiecznym dylematem każdego HR-owca dotyczącym doboru właściwego języka i odpowiedzią na pytanie, czy zawsze ten język musi być „obcy”. Na przykładzie firmy DCT Gdańsk opowiem o procesie identyfikacji kanałów i rodzaju komunikacji, którego rezultat był zaskakujący. Przykład firmy jest szczególny. Organizacja ma zaledwie pięć lat, a już zatrudnia 500 osób i osiąga wyniki wyższe niż oczekiwane w planie inwestycyjnym. Ponadto należy ona do funduszy inwestycyjnych, a więc – mówiąc w dużym uproszczeniu – do finansistów, do których, wydawać się może, przemawiają tylko liczby.

Co z Pani perspektywy może być...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX