Kozłowska Aneta, Jak wdrożyć grywalizację i dwucyfrowo zwiększyć sprzedaż?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/2/86-90
Autor:
Rodzaj: artykuł

Jak wdrożyć grywalizację i dwucyfrowo zwiększyć sprzedaż?

Czy platforma grywalizacyjna może zwiększyć wyniki sprzedażowe? Czy warto umożliwiać pracownikom edukację on-line na platformach, które przypominają gry? Czy pozwolić im grać w trakcie godzin pracy, a może w czasie wolnym? Czy jeszcze ich za to nagradzać? Może zamiast poświęcać się grywalizacji, powinni pracować i sprzedawać, a edukować się będą na tradycyjnych szkoleniach? Czy to nie jest strata czasu? Czy zakładając, że ludzie z pokolenia Y w firmie to niewielki odsetek pracowników, inni również będą zainteresowani taką formą rozwoju?

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX