Trzaskowska Monika, Jak rekrutować ambasadorów marki?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/2/36-37
Autor:
Rodzaj: artykuł

Jak rekrutować ambasadorów marki?

Czy idealny kandydat istnieje? W Bobby Burger nie szukamy ideałów dopasowanych do stanowiska, ponieważ to by oznaczało, że jesteśmy zamknięci na wszystko, co każdy z kandydatów może wnieść do firmy. Szukamy takich osób, które chcą nie tylko pracować, lecz także współtworzyć markę, opierając się na spójnych wartościach obu stron.

Do zmiany myślenia w obszarze rekrutacji skłoniła nas obserwacja naszych pracowników, zmian ich podejścia i relacji z pracodawcą. Ważną rolę odegrał tu również kształtujący się na przestrzeni czasu stosunek do marki. Już dawno działy HR zdecydowały się nie tylko skierować uwagę na doświadczenia obecnych pracowników, lecz także zająć się analizą czynników związanych z rezygnacją z danego stanowiska (m.in. poprzez exit interview). W Bobby Burger poszliśmy o krok dalej, poddając refleksji doświadczenia menedżerów i kierowników, a także rekruterów. Skupiliśmy się na oczekiwaniach, które nie zostały spełnione przez pracowników, na brakach w tych doświadczeniach (mimo...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX