Szcześniewska Katarzyna, Jak pracować przy organizacji konferencji?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2015/2/100
Autor:
Rodzaj: artykuł

Jak pracować przy organizacji konferencji?

Choć wiesz, że nie szata zdobi człowieka, doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że ludzie są wzrokowcami i nie wolno o tym zapominać. Na co zwrócić uwagę, organizując biznesowy event? Od czego zacząć?

Po pierwsze: jasno ustalić cel organizowanej konferencji. To początek drogi budowania całego planu przedsięwzięcia. Trzeba dokładnie przemyśleć mniejsze punkty programu. W tym celu warto zadać sobie podstawowe pytania: Jakie są moje oczekiwania? Co jeszcze chcę osiągnąć przez organizację konferencji? Jeśli znajdziemy na nie odpowiedź, wówczas zdecydowanie łatwiej przyjdzie ustalenie strategii.

W końcu wszystko należy przygotować od podstaw: zaproszenia, ulotki informacyjne, zastanowić się, w jakiej formie powiadomić swoich klientów o planowanym spotkaniu (mailing, newsletter), zlecić odpowiednim firmom przygotowanie prezentów dla gości, ustalić plan wykładów, imprez integracyjnych, stworzyć niezbędne materiały do przeprowadzenia prelekcji.

Przygotowanie konferencji powinno przebiegać...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX