Kijanka Anita, Jak informować o nowych technologiach?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2019/10/48-49
Autor:
Rodzaj: artykuł

Jak informować o nowych technologiach?

Informowanie o wprowadzaniu nowych technologii to nie lada wyzwanie. Z jednej strony postęp dotyczy nas wszystkich, z drugiej – nie każdy go uważnie analizuje. Technologia przenika nie tylko do świata rozrywki czy biznesu, lecz także do naszego codziennego życia. Jak więc komunikować zmiany, aby odbiorca wiedział, co chcemy mu przekazać, a pracownik umiał odnaleźć się w nowym środowisku?

Do procesu komunikacji zawsze podchodziłam wieloetapowo. Uważam, że dobre przygotowanie i czas na przemyślenie to podstawa sukcesu. Tak więc na samym początku analizie poddajemy środowisko, wokół którego budujemy komunikat, a następnie pod lupę bierzemy grupę docelową, z jej przyzwyczajeniami i oczekiwaniami. Później ustalamy, jak dany produkt czy dana usługa ma pomóc odbiorcom. Rozpatrujemy też możliwe kanały dotarcia, ewentualną konkurencję i wiele innych czynników.

Wyniki takiej analizy zachowywały aktualność przez dobrych kilka miesięcy, nawet dłużej. Na ich podstawie można było tworzyć pierwsze...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX