Chalimoniuk Aleksandra, Czechowski Piotr, Interdyscyplinarne podejście do wizerunku

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/8/22-23
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Interdyscyplinarne podejście do wizerunku

W ciągu każdej minuty na każdym z portali społecznościowych zamieszczanych jest kilka milionów postów, co piąta informacja dotyczy pracy, a ponad 70 proc. pracowników znalazło swoją aktualną pracę, wykorzystując serwisy społecznościowe. Nie mamy wątpliwości, jak wielki wpływ mają one na działalność firm, w tym na działania działu HR. Internet i media społecznościowe zmieniły procesy rekrutacyjne. Pracownicy i potencjalni pracownicy podnoszą poprzeczkę. Firmy, chcąc pozyskać dobrych kandydatów do pracy, zmuszone są wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i wykorzystać wszelkie narzędzia, by zaistnieć w przestrzeni biznesowej. Do tych narzędzi zaliczyć należy m.in. wszystkie portale społecznościowe, takie jak Facebook, LinkedIn, Instagram, oraz portale rekrutacyjne. Od dłuższego czasu stały się one podstawowym kanałem komunikacyjnym, zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Dzisiaj nie wystarczy firmowa strona www czy ogłoszenie w prasie lokalnej. Obowiązkiem każdego pracodawcy jest aktywna...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX