Słaboń Ewa, Hybrydowa przyszłość szkoleń
Hybrydowa przyszłość szkoleń
Jak wynika z badania przeprowadzonego w 2021 r. przez Business Centre Club „Potrzeby edukacyjne przedsiębiorców w okresie po epidemii COVID-19” , aż 87 proc. przedsiębiorców zauważa konieczność uzupełnienia wiedzy w swoich organizacjach. U większości respondentów dominuje przekonanie, że to właśnie poszerzenie wiedzy i umiejętności może mieć realny wpływ na rozwój organizacji i jej przetrwanie. Wydaje się, że pandemia przyspieszyła pewne procesy, również w obszarze szkoleń i rozwoju. Firmy, które oferowały wyłącznie stacjonarne szkolenia, dość szybko zmuszone zostały do dostosowania się do nowej rzeczywistości. Pracownicy odpowiedzialni za rozwój ludzi w organizacjach zaczęli poszukiwać bowiem szkoleń prowadzonych w formie zdalnej.
Wybór ten podyktowany był m.in. brakiem bezpośredniego kontaktu pomiędzy uczestnikami. Dużym atutem tej formy prowadzenia zajęć jest możliwość udziału w spotkaniu z każdego miejsca na świecie, gdzie istnieje dostęp do łącza internetowego. Pracownik zyskuje...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX