Rzewuska Małgorzata, Historia pewnego doświadczenia

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/1/1
Autor:
Rodzaj: artykuł

Historia pewnego doświadczenia

Nasze życie opiera się na doświadczeniach. Tak się zresztą najlepiej uczymy i poznajemy otaczający nas świat. Budujemy w ten sposób własny odbiór rzeczywistości. Zapewne z tego też względu na ten element zwrócono uwagę w biznesie – początkowo wychodząc z płaszczyzny klienta, a od jakiegoś czasu przenosząc tę perspektywę na grunt pracowniczy. Stąd też w bieżącym numerze sporo miejsca poświęcamy budowaniu pozytywnego doświadczenia kandydatów i pracowników (ang. candidate/employee experience, CX/EX). Obszar ten okazuje się szczególnie ważny w branżach, które doświadczają tzw. rynku pracownika, gdzie trwa walka o najlepszego kandydata i pracownika, o jego przyciągnięcie i zatrzymanie. O tym jednak, czym jest CX/EX, jak się za ten proces zabrać, jakich wyzwań się spodziewać, na czym się skupiać i dlaczego w ogóle warto podejmować działania w tym zakresie, przeczytają Państwo w dalszej części numeru. Ja natomiast opowiem o zasłyszanej ostatnio historii...

Bohaterka – Dominika – od ośmiu lat...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX