Krajnik Agnieszka, Fundament kultury

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/3/40
Autor:
Rodzaj: artykuł

Fundament kultury

Zaufanie to podstawa budowania relacji biznesowych. Bez wzajemnego zaufania, opartego na mocnych fundamentach kultury organizacyjnej i firmowych wartościach, nie ma szansy na stworzenie dobrego, zaangażowanego zespołu. Pełne zaufania relacje wewnątrz firmy, między pracownikami z jej różnych poziomów, przekładają się na kontakty z klientami, dostawcami i całym otoczeniem zewnętrznym, co ma bezpośredni wpływ na rozwój biznesu.

W dużej korporacji, jaką jest Provident, która stanowi część Grupy International Personal Finance (IPF) i w całej Polsce zatrudnia blisko 1800 pracowników oraz współpracuje z ponad 4600 doradcami klienta, budowanie zaufania to nie tylko deklaracja. Podstawę wszelkich podejmowanych działań stanowią wartości firmowe: odpowiedzialność, szacunek i przejrzystość oraz otwarta kultura organizacyjna. W praktyce towarzyszy im wprowadzenie konkretnych rozwiązań, dzięki którym polityka personalna oparta na zaufaniu jest faktem.

Zasada otwartej komunikacji przekłada się na...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX