Iwankiewicz Maciej W., Employee experience

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2017/12/28-29
Autor:
Rodzaj: artykuł

Employee experience

Czy zastanawiają się Państwo czasem nad tym, czego brakuje w Państwa firmach i organizacjach? I nie chodzi mi o jakieś kolejne narzędzia, programy czy metody zarządzania. Myślę raczej o istotnym i swoistym dla każdego z nas doświadczaniu rzeczywistości – zarówno w kontekście osobistym, jak i zawodowym.

Przyglądając się uważnie zmianom cywilizacyjnym, możemy dostrzec, że jedną z głównych sił prowadzących do rozwoju jest doświadczanie – wynik tego, jak działają ludzkie zmysły, jak odbierają otoczenie i zjawiska w nim zachodzące. Kolejne doświadczenia dają poczucie świadomości oraz tworzą fundament podejmowanych decyzji oraz wynikających z nich działań.

Od wielu już lat zagadnienie doświadczania to sprawa oczywista dla osób zajmujących się marketingiem. Doświadczenie klienta (ang. customer experience) jest jednym z głównych elementów, na jakich buduje się relacja pomiędzy firmą a klientem, a także jego świadomość marki. W praktyce każdy kontakt klienta z firmą oraz jej działaniami,...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX