Kamińska Anna, Element większej całości

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2021/9/20-21
Autor:
Rodzaj: artykuł

Element większej całości

Analizując benefity oferowane przez pracodawców na przestrzeni lat, widzimy wyraźnie pewne zmiany. Dotyczą one zarówno rodzaju benefitów, jak i ich liczby i różnorodności. Kiedyś była to głównie opieka medyczna, ubezpieczenie na życie czy karta sportowa. Jeszcze długo przed pandemią można było zaobserwować pojawiające się na rynku coraz to nowsze i ciekawsze rozwiązania benefitowe, jak concierge dla pracowników czy platformy, gdzie to pracownik decyduje o benefitach dla siebie.

Dziś benefity stanowią element większej całości. Postrzegam je jako składową oferty, którą ma do zaproponowania pracodawca, a nie osobno funkcjonujące narzędzia. Pracownicy deklarują, że oferta benefitowa jest dla nich ważna. Patrząc z perspektywy firmy, wiem, że nie ma ona tak silnego wpływu na relację z pracownikiem, jak często oczekujemy. Na ile ważne są więc benefity w ofercie pracodawcy? Co dziś pracownicy rzeczywiście postrzegają jako benefit?

We Fresenius Kabi Polska realizujemy projekt, który powstał w...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX