Konopka Dorota, Sitniewska Julita, Efektywna i skuteczna komunikacja jako element budowy zaufania pomiędzy urzędem a jego klientem (raport z badań w wybranych urzędach województwa dolnośląskiego)

Artykuły
Opublikowano: ST 2014/1-2/107-121
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Efektywna i skuteczna komunikacja jako element budowy zaufania pomiędzy urzędem a jego klientem (raport z badań w wybranych urzędach województwa dolnośląskiego)

W artykule autorki wskazują na społeczne uwarunkowania efektywnego funkcjonowania administracji publicznej, podkreślając znaczenie pozytywnych relacji między urzędem a obywatelem. W opracowaniu przedstawiają raport z badań socjologicznych wybranych dziesięciu urzędów województwa dolnośląskiego. Głównym celem badania była analiza komunikacji wewnętrznej administracji i administracji z otoczeniem mającej na celu lepszą realizację zadań publicznych oraz wskazanie na te elementy działania, które urzędy powinny usprawnić w celu budowy zaufania społecznego, wizerunku kompetentnego urzędnika i przyjaznego urzędu.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX