Wieczorek Iwona, Edukacja bez ryzyka

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2019/9/102-103
Autor:
Rodzaj: artykuł

Edukacja bez ryzyka

Dlaczego wdrożenie e-learningu może być projektem wysokiego ryzyka i kto powinien zostać weń zaangażowany? Odpowiedź na to pytanie jest wbrew pozorom dosyć prosta. Najczęściej ryzyko w tego typu projekcie wiąże się z brakiem kompleksowego spojrzenia na implementację nowej metody szkoleniowej w organizacji i z niedostateczną świadomością zakresu jej oddziaływania. Zmiana ta dotyka bowiem nie tylko finalnych adresatów – pracowników, którzy od tej pory będą się uczyć online. To także rewolucja w sposobie zarządzania procesami szkoleniowymi, która znacząco wpływa na sposób funkcjonowania działu szkoleń i rozwoju. To również przebudowa wykorzystywanych systemów informatycznych w organizacji, wymuszająca pojawienie się nowych kompetencji w tym obszarze.

Przede wszystkim jednak celem zmiany jest dostarczenie impulsu do wzrostu biznesu. Impulsu w postaci wiedzy, która odmieni zachowania pracowników, a przez to poprawi funkcjonowanie i wyniki organizacji. To główny cel, który powinien wynikać ze...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX