Perenc Marta, Dobry feedback, to częsty feedback

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/7/7
Autor:
Rodzaj: artykuł

Dobry feedback, to częsty feedback

Jesteśmy częścią grupy BNP Paribas i tak jak w większości korporacji prowadzimy okresowe oceny. Na początku roku pracownicy otrzymują swoje cele, a w jego trakcie istnieje wiele możliwości ich przeglądu, np. regularne spotkania z przełożonymi czy półroczny przegląd pracy. Proces kończy się oficjalną rozmową z pracownikiem (ang. Annual Appraisal Analysis).

Obserwuję tendencję do wprowadzania bardzo dużej liczby celów całorocznych (nawet więcej niż 10!). Jest to ryzykowne, ponieważ wyzwaniem staje się nie tylko ich zrealizowanie, lecz także ustalenie takich celów, które nie zmienią się w trakcie roku w związku z dynamicznym rozwojem organizacji. Lepiej więc ustalić mniej celów, ale dobrych jakościowo i SMART.

W tym roku Grupa BNP Paribas wprowadziła nowoczesny system do zarządzania swoim rozwojem i karierą. Elementami tego portalu są cele i ocena roczna, w której wprowadziliśmy ograniczenie do pięciu celów rocznie oraz ich regularny przegląd.

Niektórzy zarzucają procesowi oceny, że odbywa...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX