Flis Anna, Dobre przygotowanie
Dobre przygotowanie
Obecnie na rynku polskim obserwujemy bardzo duży wzrost firm, które działają w obszarze usług wspólnych (ang. Shared Service Center lub Business Process Outsourcing). Wiele organizacji decyduje się na przekazanie swoich procesów, głównie back office'owych, właśnie do tego typu firm zewnętrznych.
Decyzja o przekazaniu procesów do outsourcera determinowana jest wieloma czynnikami mającymi wpływ przede wszystkim na stałe koszty ponoszone miesięcznie przez firmy, do których należą: utrzymanie właściwych serwisów dotyczących obsługi klientów na odpowiednio wysokim poziomie, utrzymanie pracowników, koszty szkoleń oraz zapewnienie ciągłości wykonywanych procesów.
W kontekście procesów HR-owych warto outsourcować te związane z administracją kadrowo-płacową, szkoleniami wstępnymi przygotowującymi do pracy, szkoleniami rozwojowymi czy z rekrutacją. Bardzo często firmy przekazują na zewnątrz obsługę klientów w zakresie call center, live chat, obsługę korespondencji e-mailowej czy papierowej. Często...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX