Łysik Rafał, Digitalizacja i empowerment

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2020/5/7
Autor:
Rodzaj: artykuł

Digitalizacja i empowerment

Realizując naszą misję „24/7 Beverage Partner”, chcemy nie tylko podążać za szybko zmieniającym się otoczeniem, ale też wyprzedzać nadchodzące trendy. Postępuje digitalizacja, oczekiwania klientów rosną, a my się rozwijamy i dostosowujemy strategie do tych zmian. W coraz większym stopniu wykorzystujemy nowe technologie, odwzorowujemy rozwiązania świata mediów społecznościowych, m.in. w komunikacji z pracownikami i klientami w czasie rzeczywistym. Dzięki temu łatwiej nam szybko reagować, personalizować przekaz i budować społeczności. Klientom udostępniliśmy możliwość korzystania z różnych form kontaktu: bezpośrednich konsultacji z naszymi handlowcami, sprzedaży i obsługi zdalnej poprzez Customer Service Center, a także aplikacji CC HBC Shop, gdzie można m.in. złożyć zamówienie czy sprawdzić status płatności. Z kolei nasi pracownicy korzystają z technologii, które ułatwiają im zamawianie i dopasowywanie materiałów marketingowych do potrzeb klienta poprzez udostępnianie obrazu w...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX