Piotrowska Paulina, Sobociński Michał, Candidate experience to wciąż wyzwanie
Candidate experience to wciąż wyzwanie
Obecny rynek wymusił na rekruterach zmianę podejścia do kandydatów. Kiedyś candidate experience był po prostu nienazwanym zestawem dobrych praktyk, stosowanych w komunikacji z kandydatami jedynie przez wąską grupę osób odpowiadających za rekrutację, które rozumiały, jakie znaczenie ma okazywanie szacunku, dobra atmosfera czy udzielanie feedbacku.
Niestety wielu rekruterów wciąż tkwi w tamtej rzeczywistości, w której to kandydaci zabiegali o ich względy – dzwonili, dopytywali. Nie mogą pogodzić się z faktem, że teraz role się odwróciły. To oczywiście pozytywna zmiana. Z raportów, które pojawiają się na HR-owym rynku, wynika jednak, że choć jest już nieco lepiej, to wciąż pozostaje wiele do zrobienia w tym obszarze.
Rekruterzy mają do swojej dyspozycji różne narzędzia, które wspierają ich w działaniach z zakresu candidate expierience. Silna konkurencja na rynku wymusza na twórcach aplikacji ich ciągły rozwój. Przykładem mogą być choćby systemy ATS, które pozwalają szczegółowo zaplanować...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX