Siwy Sabina W., Bułka z masłem?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/8/1
Autor:
Rodzaj: artykuł

Bułka z masłem?

Od dobrej dekady głośno mówiło się o employer brandingu, czyli o tym, co musi zrobić pracodawca, żeby fajni ludzie chcieli dla niego pracować. Teraz przyszedł czas na personal branding, czyli co trzeba zrobić, aby pracodawcy wiedzieli, że my też jesteśmy fajni. Samo CV to już przeszłość. Kreowanie swojego wizerunku nie jest oczywiście niczym nowym. Jednak w dzisiejszym świecie mediów społecznościowych nie da się być „bez-wizerunkowym”. Nawet jeśli nie masz profilu na LinkedInie, GoldenLinie, Facebooku czy innych portalach, to też już coś o Tobie mówi. Co? Każdy interpretuje inaczej. Powiedzmy, że z zasady nie udzielasz się w takich mediach. To znaczy: coś ukrywasz, nie masz żadnych osiągnięć, nie masz znajomych, jesteś leniwy. Generalnie brak profilu w dzisiejszych czasach budzi szereg podejrzeń. Są też ludzie z tzw. martwymi profilami (sama się do nich zaliczam). Kiedyś coś tam wypełnili, a teraz na ich wallu wirtualny wiatr hula i roznosi kule z krzaków jak po pustyni w USA. Mimo że...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX