Bilska-Kublik Anna, Buduj markę osobistą z wizją celu

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/8/7
Autor:
Rodzaj: artykuł

Buduj markę osobistą z wizją celu

Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że mamy nieograniczone możliwości wykorzystania tego narzędzia jako efektywnego kanału, w którym możemy budować swoją profesjonalną markę osobistą. W sferze zawodowej posiadanie wysokiej jakości marki osobistej jest dziś jednym z kluczowych elementów budujących naszą przewagę konkurencyjną na rynku pracy. W sieci nasza marka to zwierciadło, przez które oglądają nas rekrutarzy, potencjalni kandydaci do pracy, klienci, współpracownicy czy wreszcie konkurencja. Taka mnogość odbiorców naszych komunikatów powinna nas zmotywować do zwrócenia uwagi na to, co i jak robimy w sieci. Zanim jednak rzucicie się w wir działań, zwróćcie uwagę na ważną kwestię: kanały komunikacji, poprzez które informacji szukają Wasi odbiorcy, dobierajcie w zależności od Waszych potrzeb, miejsc i oczekiwań – nie na odrwót.

Zdecydowana większość osób ciągle ogranicza swoje aktywności tylko do trzech naj-popularniejszych kanałów, jakimi są LinkedIn, Facebook i GoldenLine, chociaż...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX