Sójkowska Karolina, Budowa marki firmy poprzez swoją własną
Budowa marki firmy poprzez swoją własną
Rynek pracy można obecnie scharakteryzować jako obszar, w którym trudno znaleźć dobrego specjalistę, a pracodawcy muszą dokładać dużych starań, żeby zatrudnić odpowiedniego kandydata. Szczególnie że przed złożeniem podania o pracę wielu z nich dokładnie sprawdza miejsce, w którym miałoby pracować, chcąc podjąć w pełni świadomą decyzję o nowym miejscu zatrudnienia.
Jak wynika z raportu NAM „Candidate Experience Research”, 72 proc. kandydatów spędza godzinę na sprawdzaniu informacji o firmie przed podjęciem decyzji o aplikowaniu . Dlatego tak ważne jest, aby firma posiadała jedno miejsce, w którym kandydat będzie mógł znaleźć wszystkie niezbędne informacje na jej temat, opinie byłych i obecnych pracowników oraz aktualne oferty pracy. Taką funkcję może pełnić profil pracodawcy w serwisach biznesowo-rekrutacyjnych czy też strona „Kariera”. Transparentne informacje o firmie stanowią korzyść nie tylko dla kandydata, który po zapoznaniu się z nimi jest dobrze poinformowany i świadomie...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX