Fedczyszyn Paweł, Pinkalski Zbigniew, Bluetooth-marketing czy Bluespam? Prawne aspekty wysyłania informacji handlowych za pośrednictwem nadajników Bluetooth

Artykuły
Opublikowano: ZNUJ. PPWI 2013/2/64-81
Autorzy:
Rodzaj: artykuł

Bluetooth-marketing czy Bluespam? Prawne aspekty wysyłania informacji handlowych za pośrednictwem nadajników Bluetooth

Coraz częstszym zjawiskiem jest przysyłanie informacji handlowych za pośrednictwem technologii Bluetooth. Jak tego typu praktyki sytuują się na tle obowiązującego w Polsce prawa dotyczącego usług świadczonych drogą elektroniczną, telekomunikacji oraz konkurencji? Jakie kryteria powinno spełniać zapytanie poprzedzające przesłanie takiej informacji i kiedy można uznać, że jego odbiorca wyraził zgodę na jej przesłanie? Te i inne zagadnienia precyzyjnie omawiają autorzy poniższego artykułu.

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX