Polewczyński Tomasz, Aplikacja w pół minuty? To się podoba!
Aplikacja w pół minuty? To się podoba!
Ostrategicznym budowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników mówi się coraz więcej. I nic dziwnego. Kiedy proces rekrutacji lub doświadczenia zatrudnionego w trakcie pracy, zwłaszcza w jej pierwszych dniach, nie odpowiadają wyobrażeniom wykreowanym przez kampanie, które promują pracodawcę, firma jest w poważnych kłopotach. Może nie tylko stracić pracownika, ale i „zyskać” prawdziwego krytyka, który swoje frustracje wyleje w rozmowach ze znajomymi, a nawet publicznie, np. w mediach społecznościowych. Dobre doświadczenia to z kolei silny magnes – szczęśliwi kandydaci i pracownicy często stają się ambasadorami organizacji, sami przyciągają kolejnych zainteresowanych do zespołu.
Doświadczenia kandydatów i pracowników od stosunkowo niedawna zajmują szczególne miejsce na liście zainteresowań osób związanych z obszarem zarządzania ludźmi, w tym rekrutacją, budowaniem zaangażowania i employer brandingiem. Emocje, jakie firma budzi we wszystkich punktach styku z osobami ubiegającymi się o...
Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX