Redakcja PPlus, Aktualności/Kalendarium

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2015/12/64-65
Autor:
Rodzaj: artykuł

Aktualności/Kalendarium

HR-owi żonglerzy

Co jest sednem pracy HR business partnera (HRBP)? Jakie umiejętności musi posiadać osoba, aby sprawdzić się w tej roli? Jakie są kierunki rozwoju tej roli w organizacji i jakim wsparciem są tu umiejętności coachingowe i mentoringowe w budowaniu trwałych relacji biznesowych? Na te pytania można było znaleźć odpowiedź podczas październikowego Forum Zarządzających Coachingiem i Mentoringiem. Swoim doświadczeniem dzielili się Katarzyna Brożek, coach i konsultant, wcześniej menedżer HR, oraz Jaromir Jędras, senior HR Business Partner z mBanku.

Uczestnicy forum podkreślali, że nie ma jednej definicji roli HRBP. W każdej firmie może być ona nieco inna. Natomiast umiejętności potrzebne, aby dobrze wykonywać pracę na tym stanowisku, to: widzenie i rozumienie implikacji wynikających ze strategii; posiadanie wiedzy biznesowej i mówienie językiem biznesu; posiadanie własnego punktu widzenia i odwagi jego wyrażania; budowanie głębokich relacji opartych na zaufaniu; dostarczanie pełnego zakresu...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX