Redakcja PPlus, Aktualności

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2019/12/57-59
Autor:
Rodzaj: artykuł

Aktualności

Społeczna odpowiedzialność biznesu 2.0

CSR, czyli Corporate Social Responsibility (z ang. społeczna odpowiedzialność biznesu), nie jest w Polsce nowym zjawiskiem. Udział w akcjach charytatywnych, organizowanie pomocy dla lokalnej społeczności itp. znalazły stałe miejsce w polityce nie tylko największych korporacji, ale i mniejszych firm. Takie postępowanie stało się powszechne, ale czy ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie i przynosi pozytywne skutki? Okazuje się, że CSR nadal jest potrzebna, tylko dzisiaj coraz częściej przyjmuje postać dbałości o sustainability. To model zarządzania przedsiębiorstwem, który zakłada zrównoważony rozwój firmy. Zgodnie z nim organizacja skupia się nie tylko na ekologii i zmniejszeniu swojego negatywnego wpływu na środowisko, lecz także na odpowiedzialnym podejściu do pracowników i tworzeniu rozwiązań, z których może czerpać całe społeczeństwo. Dobrze dobrana strategia CSR 2.0 niesie korzyści dla wszystkich.

Doświadczenie wielu marek pokazuje, że prowadzenie działalności nastawionej jedynie na...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX