Jaszczak Anna, Agile – angażujący styl pracy czy przereklamowany trend?

Artykuły
Opublikowano: PPlus.2018/10/34-35
Autor:
Rodzaj: artykuł

Agile – angażujący styl pracy czy przereklamowany trend?

Rozbudowane procesy niejednokrotnie pociągają za sobą powstawanie dużych struktur i wzrost zatrudnienia. W tak dużej siatce współzależności i dublowania się funkcji coraz trudniejsza staje się komunikacja i współpraca między ludźmi, prowadząc do zaniku najważniejszego elementu, jakim jest perspektywa klienta. Badania opinii pracowników i bezpośrednie feedbacki pokazują, że każdy z nas chce mieć poczucie sensu i realny wpływ na to, jak pracuje, niezależnie od tego, czy cieszy się rocznym czy 15-letnim doświadczeniem.

W jaki sposób pogodzić nieprzewidywalność biznesu, oczekiwania wysokiej jakości produktów i usług przez klientów oraz poszukiwanie tożsamości zawodowej przez każdego z nas?

Agile jest właśnie jednym z tych kierunków, który może dać nową jakość klientom i pracownikom. Wyznacza styl pracy oparty na: współpracy między pracownikami, dialogu z klientem, dostarczaniu skutecznych rozwiązań i zwinnym reagowaniu na zmiany . Takie podejście mocno bazuje na poczuciu wspólnego celu i...

Pełna treść dostępna po zalogowaniu do LEX