Zgłoszenie wypoczynku dzieci i młodzieży
Także jako: Zgłoszenie obozu lub kolonii do kuratorium oświaty
Przepisy prawa
Zagadnienie aktualne
Zagadnienie opracowane w ramach systemu informacji prawnej LEX
LEX to ceniony przez użytkowników system online, który oferuje wygodny dostęp do tysięcy aktów prawnych, orzeczeń i wzorów dokumentów oraz do autorskich, unikalnych treści, jak komentarze praktyczne, poradniki i szkolenia online. Poniżej znajdziesz przykłady 10 dokumentów z ogólnej liczby 38 powiązanych z zagadnieniem Zgłoszenie wypoczynku dzieci i młodzieży, znajdujących się w LEX-ie.
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych z tym zagadnieniem prawnym, zamów bezpłatny dostęp testowy lub zaloguj się do LEX-a.
System oświaty.
System oświaty.
Wypoczynek dzieci i młodzieży.
Wypoczynek dzieci i młodzieży.
ZAŁĄCZNIK Nr 1
NR ZGŁOSZENIA: | |
.......................................................... | |
data umieszczenia zgłoszenia w bazie | |
wypoczynku: | |
........................................................... | |
(wypełnia kuratorium oświaty) |
Zgłoszenie wypoczynku dzieci i młodzieży
A. Dane ogólne
1. Organizator wypoczynku1)
Szkoła lub placówka | ||
Przedsiębiorca | wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 187) | |
Osoba fizyczna | inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu niezarobkowym | |
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej | ||
Osoba fizyczna | inna niż powyżej, organizująca wypoczynek w celu zarobkowym, jeżeli organizowany wypoczynek nie stanowi imprezy turystycznej, o której mowa w art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych | |
Osoba prawna | ||
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej |
(należy wypełnić)
Nazwa/imię i nazwisko | |
Adres siedziby/zamieszkania (województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy) | |
Adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania |
Numer telefonu | |
Numer faksu | |
Adres poczty elektronicznej (e-mail) | |
Numer indentyfikacyjny REGON (jeżeli posiada) | |
Numer w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) (jeżeli posiada) | |
Numer identyfikacji podatkowej (NIP) (jeżeli posiada) | |
Numer zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (jeżeli posiada) |
2. Forma wypoczynku1)
kolonia
zimowisko
obóz
biwak
inna forma wypoczynku ..........................................................................................
(proszę podać formę)
3. Termin wypoczynku
Od dnia | do dnia | ||
(dd/mm/rrrr) | (dd/mm/rrr) |
4. Rodzaj zakwaterowania wypoczynku1)
wypoczynek w obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, w którym są świadczone usługi hotelarskie, o którym
mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych
wypoczynek w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku
wypoczynek bez stałej infrastruktury komunalnej
wypoczynek o charakterze wędrownym
4a. Informacja o rodzaju zakwaterowania wypoczynku
Uwaga: Wypełnia organizator wypoczynku, który organizuje wypoczynek:
1) w obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach
turystycznych (np. hotel, pensjonat, schronisko całoroczne), w którym są świadczone usługi hotelarskie,
2) w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoła, remiza, dom parafialny),
3) w miejscu bez stałej infrastruktury komunalnej (np. obóz pod namiotami, biwak)
1. Nazwa obiektu | |
2. Adres/miejsce lokalizacji wypoczynku: województwo, powiat, gmina, miejscowość, ulica, nr budynku/lokalu, kod pocztowy (lub inne określenie lokalizacji – dotyczy obozów pod namiotami, biwaków), numer telefonu, faksu |
3. Warunki sanitarnohigieniczne w obiekcie/miejscu bez stałej infrastruktury | 3a. Woda bieżąca zimna ciepła inna ........................................................... 3b. Sanitariaty liczba umywalek ........................................... liczba ustępów ............................................... liczba natrysków ............................................ oddzielne pomieszczenia dla chłopców i dziewcząt 3c. Wydzielone pomieszczenia/miejsca na pranie/suszenie mokrej odzieży sprzęt porządkowy i środki czystości przechowywanie brudnej i czystej bielizny pościelowej odpady komunalne 3d. Zaopatrzenie w środki czystości papier toaletowy mydło w płynie ręczniki jednorazowego użytku lub suszarki do rąk kosze na śmieci 3e. Opis sposobu żywienia na miejscu kuchnia jadalnia inne ........................................................... |
4. Informacja o sposobie zapewnienia uczestnikom wypoczynku dostępu do opieki medycznej | |
4a. Znajomość danych teleadresowych, godzin przyjęć oraz zakresu świadczeń opieki zdrowotnej właściwego świadczeniodawcy, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 581, z późn. zm.) | TAK/NIE2) |
4b. Umowa zawarta o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej | z lekarzem z pielęgniarką z ratownikiem medycznym inne ....................................................... |
4c. Wydzielony gabinet lekarski | TAK/NIE2) |
4d. Wydzielony gabinet pielęgniarski | TAK/NIE2) |
4e. Wydzielona izolatka | TAK/NIE2) |
5. Bezpieczne korzystanie z wyznaczonych obszarów wodnych | kąpielisko miejsce wykorzystywane do kąpieli pływalnia inne ...................................................... |
6. Bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich | góry parki narciarskie półki ćwiczebne narciarskie trasy biegowe narciarskie trasy zjazdowe nartostrady |
4b. Informacja o rodzaju zakwaterowania wypoczynku
Uwaga: Wypełnia organizator wypoczynku, który organizuje wypoczynek o charakterze wędrownym.
1. Trasa wypoczynku | |
2. Środki transportu | |
3. Rodzaje zakwaterowania na trasie | |
4. Warunki sanitarnohigieniczne na trasie | 4a. Woda pitna |
..................................................................................................... | |
4b. Toaleta osobista/woda | |
..................................................................................................... | |
4c. Odpady komunalne | |
..................................................................................................... | |
4d. Opis sposobu żywienia | |
..................................................................................................... | |
5. Informacja o sposobie zapewnienia uczestnikom wypoczynku dostępu do opieki medycznej | |
5a. Znajomość danych teleadresowych, godzin przyjęć oraz zakresu świadczeń opieki zdrowotnej właściwego świadczeniodawcy, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych | TAK/NIE2) |
5b. Umowa zawarta o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej | z lekarzem z pielęgniarką z ratownikiem medycznym inne ....................................................... |
6. Bezpieczne korzystanie z wyznaczonych obszarów wodnych | kąpielisko miejsce wykorzystywane do kąpieli pływalnia inne ..................................................... |
7. Bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich | góry parki narciarskie półki ćwiczebne narciarskie trasy biegowe narciarskie trasy zjazdowe nartostrady |
5. Informacja o liczbie uczestników wypoczynku
5a. Łączna liczba uczestników wypoczynku, w tym: | |
- powyżej 10 roku życia | |
- poniżej 10 roku życia |
5b. Niepełnosprawnych lub przewlekle chorych | |
5c. Dodatkowe informacje o uczestnikach wypoczynku (w szczególności o uczestnikach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) |
6. Ramowy program wypoczynku określający rodzaj zajęć realizowanych podczas wypoczynku
7. Informacje o kadrze wypoczynku
7.1. Funkcja – kierownik wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1, 3-5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą" | |
1) Imię i nazwisko | .......................................................................... |
2) Numer telefonu | .......................................................................... |
3) Informacja o niekaralności: | zaświadczenie z dnia ................................... oświadczenie z dnia ..................................... |
4) Ukończone 18 lat | TAK |
5) Co najmniej wykształcenie średnie | co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* |
6) Ukończony kurs na kierownika wypoczynku | TAK nie dotyczy** |
7) Co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań dydaktyczno- wychowawczych lub opiekuńczo- wychowawczych, uzyskane w okresie ostatnich 15 lat | TAK (wskazać lata doświadczenia oraz opisać rodzaj zadań realizowanych w tym czasie) .................................................................................................... |
.................................................................................................... | |
.................................................................................................... | |
nie dotyczy*** | |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. | |
** Warunek nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach lub placówkach oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego |
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. *** Warunek nie dotyczy nauczycieli oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej podharcmistrza lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
7.2. Funkcja – wychowawca wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92p ust. 2, 3 i 6 ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Informacja o niekaralności | Ukończone 18 lat | Co najmniej wykształcenie średnie | Ukończony kurs na wychowawcę wypoczynku |
1 | ... | zaświadczenie z dnia ........ oświadczenie z dnia ........ | TAK | co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* | TAK nie dotyczy** |
2 | ... | zaświadczenie z dnia ........ oświadczenie z dnia ........ | TAK | co najmniej wykształcenie średnie nie dotyczy* | TAK nie dotyczy** |
* Warunek nie dotyczy instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, pełniących funkcję kierownika wypoczynku lub wychowawcy wypoczynku w formach wypoczynku organizowanych przez organizacje harcerskie. | |||||
** Warunek nie dotyczy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w placówkach wsparcia dziennego lub placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które posiadają wykształcenie określone w art. 26 ust. 1 pkt 1 lit. a lub w art. 98 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 332, z późn. zm.), oraz instruktorów harcerskich w stopniu co najmniej przewodnika lub równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w Rzeczypospolitej Polskiej albo w stopniu równoważnym nadanym w organizacji harcerskiej funkcjonującej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej. |
7.3. Trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, animacji kulturalno-oświatowej, lektorzy języka i inne osoby prowadzące zajęcia podczas wypoczynku1)
Informacja o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy | |||||
Lp. | Imię i nazwisko | Funkcja | Ukończone 18 lat | Co najmniej wykształcenie średnie | Wiedza, doświadczenie i umiejętności niezbędne do realizowanych zajęć |
1 | ... | trener sportu | TAK | co najmniej wykształcenie średnie | dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176) w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
2 | ... | instruktor sportu | TAK | co najmniej wykształcenie średnie | dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu trenera i instruktora sportu na podstawie ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie w brzmieniu obowiązującym przed dniem 23 sierpnia 2013 r. dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
3 | ... | instruktor rekreacji | TAK | co najmniej wykształcenie średnie | dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
4 | ... | instruktor animacji kulturalno- -oświatowej | TAK | co najmniej wykształcenie średnie | dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
5 | ... | lektor języka | TAK | co najmniej wykształcenie średnie | dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
... | ... | ...* | TAK | co najmniej wykształcenie średnie | dokumenty potwierdzające posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności (ponadto należy określić posiadane wiedzę, doświadczenie i umiejętności) ... |
______________
* Inna osoba prowadząca zajęcia podczas wypoczynku.
B. Wykaz dokumentów dołączonych do zgłoszenia wypoczynku
Lp. | Nazwa dokumentu |
C. Oświadczenia organizatora1)
1. Oświadczam, że posiadam kopie dokumentów potwierdzających spełnianie przez osoby wchodzące w skład kadry
wypoczynku warunków, o których mowa w art. 92p ust. 1-6 i art. 92c ust. 2 pkt 2 lit. b ustawy, potwierdzone przeze
mnie za zgodność z oryginałem.
2. Oświadczam, że organizuję wypoczynek w celu niezarobkowym i nie podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru
organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o usługach turystycznych.
3. Oświadczam, że organizuję w celu zarobkowym wypoczynek, który nie stanowi imprezy turystycznej, i nie
podlegam obowiązkowi wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa
w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.
...........................................................................................................................................................................
(data, czytelny podpis organizatora wypoczynku)
___________
1) Właściwe zaznaczyć znakiem "X".
2) Niewłaściwe skreślić.
Warunki, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasady jego organizowania i nadzorowania.
Zobacz pełną treść w bezpłatnym dostępie testowym lub po zalogowaniu do LEX-a.
Warunki, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasady jego organizowania i nadzorowania.
ZAŁĄCZNIK Nr 1 30 WZÓR
WZÓR
(wypełnia Kuratorium Oświaty)
Formularz zgłoszenia wypoczynku dzieci i młodzieży
Akty prawne - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (3)
Dz.U. i M.P. - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (3)
- System oświaty.
- Wypoczynek dzieci i młodzieży.
- Warunki, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasady jego organizowania i nadzorowania.
Sprawdź wszystkie powiązane przepisy zamawiając bezpłatny dostęp testowy lub logując się do LEX-a.
Czym są "Dz.U. i M.P."?
Jest to zbiór aktów i przepisów prawnych opublikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim. Treści te są ujednolicone i ocenione co do aktualności. Programy LEX oferują dostęp do wszystkich aktów prawa polskiego.
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich aktów prawnych opublikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim powiązanych z tym zagadnieniem prawnym, to zamów bezpłatny dostęp testowy »
Komentarze i publikacje - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (1)
Komentarze - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (1)
Czym są "Komentarze"?
Są to obszerne komentarze do najważniejszych ustaw ze wszystkich dziedzin prawa. Dzięki tym publikacjom zgromadzonym w LEX-ie możesz zapoznać się z różnymi poglądami prezentowanymi przez wybitnych sędziów, profesorów oraz doświadczonych praktyków.
Jeżeli chcesz mieć dostęp do pełnych treści wszystkich komentarzy powiązanych z tym zagadnieniem prawnym, to zamów bezpłatny dostęp testowy »
Wzory i narzędzia - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (4)
Wzory - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (4)
Czym są "Wzory"?
Są to praktyczne i cenione przez użytkowników LEX-a wzory m.in. pism, umów i decyzji. Zawierają odnośniki do aktów prawnych i, co ważne, można je modyfikować do własnych potrzeb.
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich wzorów powiązanych z tym zagadnieniem prawnym, to zamów bezpłatny dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (30)
Pytania i odpowiedzi - liczba dokumentów powiązanych z zagadnieniem (30)
- Czy organizując opiekę świetlicową dla uczniów tylko z naszej szkoły na pierwszy tydzień ferii zimowych mamy obowiązek zgłaszać to do kuratorium?
- Jaką stawkę VAT zastosować na fakturze, którą wystawi nauczyciel WF w ramach prowadzonej działalności za opiekę nad dziećmi podczas kolonii?
- Czy za zajęcia z uczniami w sobotę, które nie zostały uwzględnione w arkuszu organizacyjnym nauczycielom przysługuje dodatkowe wynagrodzenie?
Czym są "Pytania i odpowiedzi"?
Jest to zbiór pytań zadanych przez użytkowników programów LEX oraz odpowiedzi udzielonych przez ekspertów. Pytania i odpowiedzi są ocenione co do aktualności i zawierają odnośniki do aktów prawnych.
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich pytań i odpowiedzi powiązanych z tym zagadnieniem prawnym, to zamów bezpłatny dostęp testowy »
Informacja o aktualizacji
Wszystkie dokumenty w systemie LEX są zawsze ocenione co do aktualności względem bieżącego stanu prawnego.