Zm.: uchwała w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r.
M.P.2009.68.878
Akt jednorazowyUCHWAŁA Nr 182
RADY MINISTRÓW
z dnia 9 października 2009 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2009 r.
ZAŁĄCZNIK
PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.
PROGRAM RZECZOWO-FINANSOWY WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU KOLEJOWEGO W 2009 R.
tabela nr 1
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Środki Funduszu TEN-T w 2009 roku (tys. zł) | Środki z do kapitalizowania PKP PLK S.A. w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Spójności (tys. zł) | Kredyt EBI (tys. zł) | Środki z dokapitalizowania PKP SKM przez miasto Sopot w 2009 roku |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
1. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,580-74,130 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 1) | 1,6 km torów | 2008 - 2009 | 3.544,30 | 1.074,30 | 966,90 | 107,40 | - | - | - | - | - | - |
2. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Fabryczny | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 72,570-74,100 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) | 1,5 km torów | 2008 - 2009 | 3.497,60 | 1.027,60 | 924,80 | 102,80 | - | - | - | - | - | - |
3. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław - Zgorzelec | Wałbrzych Fabryczny - Boguszów - Gorce, stacja Wałbrzych Główny, Boguszów Gorce Wsch. Boguszów Gorce | modernizacja nawierzchni na typ UIC60 km 74,900-81,075, km 82,710-85,820 wraz z niezbędną renowacją odwodnienia i związaną z nią modernizacją przejazdów kolejowych i obiektów inżynieryjnych wraz z towarzyszącymi robotami elektroenergetycznymi i sterowania ruchem kolejowym (tor nr 2) oraz modernizacja torów na stacji Wałbrzych Główny (tory nr 5,17,17a) | 10,9 km torów | 2008 - 2009 | 27.890,20 | 8.973,20 | 8.075,90 | 897,30 | - | - | - | - | - | - |
4. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E59 | - | Poznań - Szczecin - Świnoujście | przygotowanie projektu modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku Poznań - Szczecin - Świnoujście 2004-PL-92602-S | - | 2005 - 2010 | 12.817,50 | 5.621,30 | 1.799,00 | - | 1.624,00** | 2.198,30 | - | - | - | - |
5. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | E65 | Warszawa - Gdynia | Warszawa - Gdynia | modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa - Gdynia, etap II *(1) | 151 km | 2007 - 2010 | 4.460.316,10 | 1.492.514,80 | 236.250,00 | 609,30 | 194.964,00 | - | 10.000,00 | 612.879,50 | 437.812,00 | - |
6. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 131 | Chorzów Batory - Tczew | Nowa Wieś Wielka - Trzciniec | modernizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew w km 344,719 - 362,385 *(2) | 14 przejazdów, 17,9 km torów, 18 rozjazdów | 2008 - 2009 | 49.182,90 | 33.784,60 | 30.406,10 | 3.378,50 | - | - | - | - | - | - |
7. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 202 | Gdańsk - Stargard Szczeciński | Białogard - Cieszyno Łobeskie | modernizacja nawierzchni linii kolejowej nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński na odcinku Białogard - Cieszyno Łobeskie w km 265,400 - 289,100 *(3) | 23,7 km torów, 5 przejazdów, 5 rozjazdów, 1 peron - przebudowa krawędzi | 2009 | 39.395,60 | 39.395,60 | 35.456,00 | 3.939,60 | - | - | - | - | - | - |
8. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 272 | Kluczbork - Poznań Główny | Kluczbork - Poznań Główny, stacja Witaszyce | wymiana nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na linii nr 272 Kluczbork - Poznań (tor nr 1) wraz z przebudową stacji Witaszyce | 24,431 km torów | 2008 - 2009 | 67.494,40 | 29.494,40 | 26.545,00 | 2.949,40 | - | - | - | - | - | - |
9. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 204 | Malbork - Braniewo - Granica Państwa | Malbork - Braniewo - Granica Państwa | poprawa dostępu do kolejowego przejścia granicznego z Federacją Rosyjską w rejonie stacji Braniewo na liniach kolejowych nr 204 Malbork - Braniewo - Granica Państwa i nr 217 Wielkie Wierzno - Braniewo(SZ) - Granica Państwa | 42,3 km torów, 29 rozjazdów, 6 obiektów inżynieryjnych, 1 przejazd, 1 rampa, odwodnienie 1 stacji | 2008 - 2009 | 39.850,00 | 31.555,00 | 28.399,50 | 3.155,50 | - | - | - | - | - | - |
217 | Wielkie Wierzno - Braniewo (SZ) - Granica Państwa | Wielkie Wierzno - Braniewo (SZ) - Granica Państwa | |||||||||||||||
10. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 19 | Warszawa Główna Towarowa - Józefinów | Warszawa Główna Towarowa - Józefinów | modernizacja układu torowego dla prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich w ciągu linii kolejowych: 1. Nr 19 Warszawa Główna Towarowa - Józefinów w km 1,094 - 6,255, 2. Nr 507 Warszawa Główna Towarowa - Gołąbki w km 0,965 - 2,523, 3. Nr 509 Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska w km 1,250 - 7,925 | 27,3 km torów, 45 rozjazdów, 7 przejazdów | 2008 - 2009 | 127.465,00 | 116.812,70 | 49.087,60 | 8.205,10 | 3.020,00 | - | 56.500,00 | - | - | - |
507 | Warszawa Główna Towarowa - Gołąbki | Warszawa Główna Towarowa - Gołąbki | |||||||||||||||
509 | Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska | Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Gdańska | |||||||||||||||
11. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 271 | Wrocław - Poznań | Wrocław - Poznań | odbudowa elementów estakady kolejowej i wiaduktów w ciągu linii: 1. nr 271 Wrocław - Poznań, 2. nr 273 Wrocław - Szczecin wraz z robotami towarzyszącymi | 5 wiaduktów stalowych, 1 wiadukt masywny (0,182 km torów, 4 rozjazdy) | 2008 - 2009 | 25.750,60 | 18.379,10 | 16.541,20 | 1.837,90 | - | - | - | - | - | - |
273 | Wrocław - Szczecin | Wrocław - Szczecin | |||||||||||||||
12. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław Świebodzki - Zgorzelec | stacje: Wałbrzych Szczawienko, Wałbrzych Główny, Wałbrzych Fabryczny | modernizacja toru i rozjazdu wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Szczawienko w torze nr 1 w km 65,388 - 66,346; wymiana szyn i rozjazdów wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Szczawienko w torze nr 2 w km 64,900 - 66,530; modernizacja nawierzchni oraz wymiana szyn wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Główny w torze nr 25 w km 78,488 - 78,968; modernizacja toru i rozjazdów wraz z robotami towarzyszącymi na stacji Wałbrzych Fabryczny w torze nr 2 w km 74,092 - 74,192 | 1,328 km torów 1.890 m.b. szyn, 5 rozjazdów | 2009 | 4.660,00 | 4.660,00 | 4.194,00 | 466,00 | - | - | - | - | - | - |
13. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 273 | Wrocław Główny - Szczecin Główny | Zielona Góra - Czerwieńsk | modernizacja linii nr 273 w torze nr 1 w km 154,990 - 165,740 wraz z robotami towarzyszącymi i modernizacją przejazdów kolejowych w km 158,431; 159,511; 160,279; 160,933; 164,517 | 10,750 km torów 5 przejazdów | 2009 | 24.357,00 | 24.357,00 | 21.921,30 | 2.435,70 | - | - | - | - | - | - |
14. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 525 | 525 | Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni | Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni | modernizacja linii nr 525 Czachówek Południowy - Czachówek Wschodni w torze nr 1 km 0,018 - 1,644 | 1,626 km torów | 2009 | 2.744,40 | 2.744,40 | 2.470,00 | 274,40 | - | - | - | - | - | - |
PKP PLK S.A. RAZEM | 4.888.965,60 | 1.810.394,00 | 463.037,30 | 28.358,90 | 199.608,00 | 2.198,30 | 66.500,00 | 612.879,50 | 437.812,00 | 0,00 | |||||||
15. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | Sopot | Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) - Etap III - stacja Sopot | 1 DCS | 2007 - 2009 | 5.900,00 | 5.900,00 | 2.655,00 | 295,00 | - | - | - | 2.950,00 | - | - |
16. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | Gdańsk Oliwa | Budowa Dyspozytorskiego Centrum Sterowania Ruchem (DCS) - Etap IV - stacja Gdańsk Oliwa | 1 DCS | 2007 - 2009 | 3.500,00 | 3.500,00 | 1.575,00 | 175,00 | - | - | - | 1.750,00 | - | - |
17. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | stacja Sopot | Modernizacja stacji Sopot wraz z przebudową układu torowego, wraz z budową dźwigu osobowego do przewożenia osób z ograniczoną możliwością poruszania się | 1 stacja | 2009 - 2010 | 12.500,00 | 7.500,00 | 3.835,00 | 165,00 | - | - | - | 3.500,00 | - | - |
18. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Sopot Wyścigi | Modernizacja przystanku Sopot Wyścigi | 1 przystanek | 2009 | 7.000,00 | 7.000,00 | 1.960,00 | 350,00 | - | - | - | 3.500,00 | - | 1.190,00 |
19. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana | Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana | 1 komplet dokumentacji | 2009 | 200,00 | 200,00 | 90,00 | 10,00 | - | - | - | 100,00 | - | - |
20. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Gdańsk Politechnika | Modernizacja przystanku Gdańsk Politechnika, etap I utworzenie ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych | 1 przystanek | 2009 | 800,00 | 800,00 | 360,00 | 40,00 | - | - | - | 400,00 | - | - |
21. | PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o | 250 | Gdańsk-Rumia | przystanek Gdańsk Politechnika | Sporządzenie dokumentacji technicznej na modernizację przystanku Gdańsk Politechnika dla etapów I i II | 1 komplet dokumentacji | 2009 | 80,00 | 80,00 | 36,00 | 4,00 | - | - | - | 40,00 | - | - |
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. RAZEM | 29.980,00 | 24.980,00 | 10.511,00 | 1.039,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 12.240,00 | 0,00 | 1.190,00 | |||||||
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o. RAZEM | 4.918.945,60 | 1.835.374,00 | 473.548,30 | 29.397,90 | 199.608,00 | 2.198,30 | 66.500,00 | 625.119,50 | 437.812,00 | 1.190,00 |
*(1) Zadanie nr 5 - modernizacja linii kolejowej E65 Warszawa-Gdynia, etap II dotyczy:
1) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Tczew km 287,7 do km 315,7
a) Szlak Szymankowo-Lisewo, zakres prac: modernizacja szlaku Szymankowo-Lisewo, budowa drogi równoległej od km 287,300 do 288,900 wraz z przepustami, budowa drogi równoległej od km 287,100 do 287,700 wraz z przepustami, budowa odcinka LPN (linii potrzeb nietrakcyjnych) na całym szlaku i przebudowa obiektów inżynieryjnych (przepustów)
b) Most na Wiśle (roboty w torze nr 1 w zakresie wymaganego wyłączenia ruchu)
c) Stacja Tczew, zakres prac: modernizacja 6 torów stacyjnych i 22 rozjazdów, budowa nowego budynku Lokalnego Centrum Sterowania (LCS)
d) Szlak Tczew-Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 302,668 wraz z drogami dojazdowymi, przebudowa toru nr 4Z Zajączkowo-Pszczółki wraz z przepustami w km 301,688; 302,9 i 303,4 oraz przebudowa toru nr 3Z Zajączkowo-Pszczółki wraz z przepustami w km 301,156; 301,688; 302,9 i 303,4
e) Stacja Pszczółki, zakres prac: budowa wiaduktu kolejowego w km 306,342 w lokalizacji istniejącego przejazdu, przebudowa 3 torów stacyjnych oraz budowa nowego budynku nastawni
f) Szlak Pszczółki-Pruszcz Gdański, zakres prac: budowa wiaduktów drogowych (w km 310,773 wraz z dojazdami w miejscowości Różyny, w km 313,148 wraz z dojazdami w miejscowości Łęgowo i w km 314,077 wraz z dojazdami w miejscowości Cieplewo);
2) LCS (Lokalne Centrum Sterowania) Nasielsk
a) szlak Legionowo-Nowy Dwór Mazowiecki od km 26,900 do km 38,500, zakres prac: modernizacja 3 obiektów inżynieryjnych, budowa tunelu w Choszczówce, przebudowa przejazdu w km 34,036; budowa i likwidacja tymczasowego przejazdu w km 29,207
b) stacja Nasielsk zakres prac: modernizacja układu torowego, budowa nastawni, tunelu i strażnicy.
*(2) Zadanie nr 6 dotyczy wykonania robót w branży torowej, wraz z robotami towarzyszącymi w branżach: automatyki i telekomunikacji, elektroenergetycznej, prace rozbiórkowe
*(3) Zadanie nr 7 dotyczy wykonania robót w branżach: torowej, elektroenergetycznej, automatyki i telekomunikacji oraz modernizacja peronu na st. Łobez.
** Środki planowane do pozyskania przez PKP PLK S.A. z rezerwy celowej budżetu państwa na 2009 rok.
Część B - Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie remontów i utrzymania w 2009 r.
tabela nr 2
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Nr linii | Nazwa linii | Nazwa odcinka | Nazwa i zakres rzeczowy zadania | Wielkość | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) | Środki własne Spółki (tys. zł) | Środki z budżetu państwa (tys. zł) | Środki Funduszu TEN-T w 2009 roku (tys. zł) | Środki z do kapitalizowania PKP PLK S.A. w 2009 roku (tys. zł) | Środki Funduszu Spójności (tys. zł) | Kredyt EBI (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
1. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 11 | Skierniewice - Łowicz Główny | Skierniewice - Łowicz Główny | remont tras objazdowych dla pociągów pasażerskich i towarowych w okresie prowadzenia robót na linii Warszawa - Łódź na odcinku Warszawa Zachodnia - Skierniewice na wybranych liniach: 1. linia nr 11 Skierniewice - Łowicz tor nr 1 oraz tor nr 2, naprawa przepustu w torze nr 1 i nr 2 w km 18,144 2. linia nr 15 Bednary - Łódź Kaliska tor nr 1, naprawa przepustu w km 2,224, naprawa mostu stalowego w km 4,027 3. linia nr 12 Skierniewice - Łuków tor nr 1 oraz remont stacji Mszczonów, 4. łącznica nr 526 Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy tor nr 1, 5. łącznica nr 533 Arkadia - Placencja tor nr 1, 6. łącznica nr 530 Skierniewice Park - Skierniewka tor nr 1 i 2 | naprawa główna 25,0 km torów, utrzymanie 103,0 km torów, 47 rozjazdów, 2 przepusty, 1 most | 2009 | 24.094,40 | 24.094,40 | 21.684,70 | 2.409,70 | - | - | - | - | - |
15 | Bednary - Łódź Kaliska | Bednary - Łódź Kaliska | ||||||||||||||
12 | Skierniewice - Łuków | stacja Mszczonów | ||||||||||||||
526 | Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy | Czachówek Zachodni - Czachówek Południowy | ||||||||||||||
533 | Arkadia - Placencja | Arkadia - Placencja | ||||||||||||||
530 | Skierniewice Park - Skierniewka | Skierniewice Park - Skierniewka | ||||||||||||||
2. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 151 | Kędzierzyn Koźle - Chałupki | stacja Krzyżanowice | naprawa główna przejazdu w km 45,058 łącznie z wymianą torów nr 1, 2, 4 i 6 wraz z robotami towarzyszącymi i wymianą 2 doborów podrozjazdnic w rozjeździe nr 10 i 11 | 1 przejazd, 0,669 km torów, 2 dobory podrozjazdnic | 2009 | 2.500,00 | 2.500,00 | 2.250,00 | 250,00 | - | - | - | - | - |
3. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 132 | Bytom - Wrocław Główny | stacja Toszek | dokumentacja, naprawa główna przejazdu w km 50,220 z wymianą torów nr 1 i 2 wraz z robotami towarzyszącymi | 1 przejazd, 0,464 km torów | 2009 | 2.300,00 | 2.300,00 | 2.070,00 | 230,00 | - | - | - | - | - |
4. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 7 | Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk | Warszawa Gocławek - Warszawa Wawer, stacja Celesty-nów | naprawa główna toru nr 11 i 22 w km 11,169 - 13,246 wraz z wymianą 6 szt. rozjazdów na stacji Warszawa Wawer i Warszawa Gocławek oraz wymiana nawierzchni w torze nr 1 st. Celestynów w km 38,440 - 38,940; dokumentacja | 4,607 km torów, 6 szt. rozjazdów | 2009 | 12.914,20 | 12.914,20 | 11.622,80 | 1.291,40 | - | - | - | - | - |
5. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 131 | Chorzów Batory - Tczew | Bydgoszcz Główna - Maksymilianowo | wymiana szyn "OC" w torze nr 1 w km 370,950 - 377,752 | 6,802 km torów | 2009 | 2.750,00 | 2.750,00 | 2.475,00 | 275,00 | - | - | - | - | - |
6. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 132 | Bytom - Wrocław Główny | Błotnica Strzelecka - Strzelce Opolskie | wymiana szyn "OC" w torze nr 2 w km 62,660 - 65,000 | 1,890 km torów | 2009 | 1.028,00 | 1.028,00 | 925,20 | 102,80 | - | - | - | - | - |
7. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 272 | Kluczbork - Poznań Główny | Byczyna - Kostów | wymiana szyn "OC" w torze nr 2 w km 18,000 - 19,200 | 1,050 km torów | 2009 | 572,00 | 572,00 | 514,80 | 57,20 | - | - | - | - | - |
8. | PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. | 274 | Wrocław Świebodzki - Zgorzelec | p.o. Mietków, stacja Wałbrzych Miasto, stacja Wałbrzych Główny | wymiana 3 szt. rozjazdów wraz z wymianą toru nr 2 w km 28,647 - 28,820 na p.o. Mietków; wymiana toru nr 2 na długości 0,550 km torów wraz z oczyszczeniem podsypki i podbiciem toru w km 69,072 - 69,832 na stacji Wałbrzych Miasto; wymiana podwójnego połączenia torów nr 1 i 2 w km 78,388 - 78,442 poprzez wymianę 4 szt. rozjazdów i 1 skrzyżowania torów na stacji Wałbrzych Główny | 7 szt. rozjazdów, 1 skrzyżowanie, 0,640 km torów | 2009 | 3.800,00 | 3.800,00 | 3.420,00 | 380,00 | - | - | - | - | - |
RAZEM | 49.958,60 | 49.958,60 | 44.962,50 | 4.996,10 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Część C - Limit środków Funduszu Kolejowego do wydatkowania na zadania w zakresie zakupu, modernizacji oraz napraw pojazdów kolejowych przeznaczonych do przewozów pasażerskich wykonywanych na podstawie umowy o świadczenie usług publicznych, o której mowa w art. 4 pkt 19 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 16, poz. 94, z późn. zm.)
Lp. | Beneficjent Funduszu Kolejowego | Okres realizacji | Wartość kosztorysowa (tys. zł) | Źródła finansowania ogółem w 2009 rok (tys. zł) | Środki Funduszu Kolejowego (tys. zł) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1 | dolnośląskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
2 | kujawsko-pomorskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
3 | lubelskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
4 | lubuskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
5 | łódzkie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
6 | małopolskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
7 | mazowieckie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
8 | opolskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
9 | podkarpackie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
10 | podlaskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
11 | pomorskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
12 | śląskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
13 | świętokrzyskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
14 | warmińsko-mazurskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
15 | wielkopolskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
16 | zachodniopomorskie | 2009 rok | 12.500,00 | 12.500,00 | 12.500,00 |
RAZEM WOJEWÓDZTWA | 200.000,00 | 200.000,00 |
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »