§ 1. - Zm.: uchwała w sprawie niektórych praw i obowiązków pracowników Państwowej Inspekcji Pracy.

Monitor Polski

M.P.1989.4.39

Akt jednorazowy
Wersja od: 1 stycznia 1989 r.
§  1.
W uchwale Rady Państwa z dnia 30 stycznia 1987 r. w sprawie określenia niektórych praw i obowiązków pracowników Państwowej Inspekcji Pracy (Monitor Polski Nr 6, poz. 44 i Nr 38, poz. 322 i z 1988 r. Nr 28, poz. 245) wprowadza się następujące zmiany:
1)
§ 3 otrzymuje brzmienie:

"§ 3. Ustala się tabelę stanowisk, zaszeregowań i kwalifikacji pracowników, stanowiącą załącznik do uchwały.

2. Prezes Najwyższej Izby Kontroli, na wniosek Głównego Inspektora Pracy, może uzupełniać tabelę stanowiącą załącznik do uchwały nowymi stanowiskami i określać dla tych stanowisk kwalifikacje oraz kategorie zaszeregowania i stawki dodatku funkcyjnego w ramach kategorii i stawek obowiązujących.",

2)
w § 4:
a)
ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. Tworzy się fundusz nagród z przeznaczeniem na nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej w wysokości 3% planowanego funduszu wynagrodzeń osobowych, pozostający w dyspozycji Głównego Inspektora Pracy.",

b)
ust. 2 i 3 skreśla się,
c)
ust. 4 otrzymuje oznaczenie ust. 2,
3)
dodaje się nowy załącznik do uchwały w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały,
4)
dotychczasowe załączniki nr 1 i 2 skreśla się.