§ 23. - Zasady używania samochodów osobowych jednostek organizacyjnych administracji państwowej, gospodarki uspołecznionej, organizacji społecznych oraz kontrola ich stosowania.

Monitor Polski

M.P.1955.19.193

Akt utracił moc
Wersja od: 7 grudnia 1955 r.
§  23.
1.
Tracą moc:
1)
okólnik nr 19 Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 1948 r. w sprawie używania osobowych pojazdów mechanicznych (Monitor Polski z 1948 r. Nr A-69, poz. 545, z 1949 r. Nr A-3, poz. 24 i z 1950 r. Nr A-128, poz. 1585),
2)
okólnik nr 21 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 1953 r. w sprawie upoważnienia inspektorów samochodowych Urzędu Rady Ministrów do wykonywania kontroli pojazdów samochodowych na drogach publicznych w zakresie gospodarki samochodowej (Monitor Polski Nr A-19, poz. 265),
3)
zarządzenia i pisma okólne nie opublikowane, dotyczące użytkowania samochodów osobowych dyspozycyjnych i funkcyjnych,
4)
przepisy okólnika nr 4 Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 stycznia 1950 r. o samochodach funkcyjnych, o służbowym i pozasłużbowym używaniu pojazdów mechanicznych, o garażowaniu oraz wprowadzaniu kontroli społecznej w gospodarce samochodowej (Monitor Polski Nr A-17, poz. 177) w części dotyczącej osobowych pojazdów mechanicznych.
2.
Pozostaje w mocy okólnik nr 40 Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 lutego 1952 r. w sprawie zasad używania środków lokomocji do przejazdów miejscowych we władzach, urzędach i przedsiębiorstwach państwowych (Monitor Polski Nr A-20, poz. 249).