Zasady organizacji kontroli jakości w przedsiębiorstwach przemysłowych.
M.P.1970.27.222
Akt utracił mocUCHWAŁA Nr 122
RADY MINISTRÓW
z dnia 3 sierpnia 1970 r.
w sprawie zasad organizacji kontroli jakości w przedsiębiorstwach przemysłowych.
ZAŁĄCZNIK
RAMOWE WYTYCZNE W SPRAWIE ORGANIZACJI SYSTEMU KONTROLI JAKOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWACH
RAMOWE WYTYCZNE W SPRAWIE ORGANIZACJI SYSTEMU KONTROLI JAKOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWACH
Rozdział 1.
Przepisy ogólne.
Przepisy ogólne.
Rozdział 2.
Podstawowe zadania przedsiębiorstwa oraz poszczególnych jego komórek organizacyjnych w zakresie kontroli jakości.
Podstawowe zadania przedsiębiorstwa oraz poszczególnych jego komórek organizacyjnych w zakresie kontroli jakości.
Rozdział 3.
Zadania i zasady organizacji kontroli jakości.
Zadania i zasady organizacji kontroli jakości.
– ewidencji analizy odchyleń w stosunku do założonych wymagań jakościowych,
– zapewnienia odpowiednim komórkom przedsiębiorstwa informacji o stanie stabilności parametrów użytkowych,
– prowadzenia ocen jakości wyrobów (ocen jakości typu i ocen jakości wykonania),
– oceny wpływu odchyleń od dokumentacji technicznej wyrobów na ich wartość użytkową;
- opracowywania metod badań i technik kontroli,
- badań laboratoryjnych parametrów techniczno-użytkowych wyrobów z produkcji bieżącej lub nowo uruchamianej,
- pomiarów warsztatowych,
- analiz poziomu jakości i informacji o poziomie jakości,
- kontroli dostaw,
- kontroli procesu technologicznego i inspekcji samokontroli,
- odbioru gotowych wyrobów.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »