§ 2. - Zasady kalkulacji w uspołecznionych przedsiębiorstwach gastronomicznych.
Monitor Polski
M.P.1951.A-31.393
Akt utracił moc
Wersja od: 11 czerwca 1951 r.
§ 2.
Podstawą kalkulacji w zakładach gastronomicznych jest cena zakupu produktów. Cena zakupu nie może przekraczać:
a)
przy zakupach ze źródeł scentralizowanych - obowiązującej ceny detalicznej pomniejszonej o rabat handlowy, ustalony dla handlu detalicznego,
b)
przy zakupach ze źródeł zdecentralizowanych - obowiązującej ceny rynkowej, określanej w sposób ustalony w przepisach szczególnych regulujących tryb dokonywania zakupów ze źródeł zdecentralizowanych.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .