§ 4. - Zasady i tryb organizowania zagranicznych wystaw gospodarczych w Polsce.
Monitor Polski
M.P.1967.44.218
Akt utracił moc
Wersja od: 5 sierpnia 1967 r.
§ 4.
1.
Dla wykonania zadań, o których mowa w § 3, udziela się Agencji Reklamy Handlu Zagranicznego "Agpol" ogólnego zezwolenia dewizowego na przyjmowanie w obrocie z zagranicą zleceń od kontrahentów zagranicznych - bez obowiązku każdorazowego uzyskiwania zatwierdzenia umowy pod względem dewizowym - na organizowanie w Polsce wystaw, pod warunkiem że:
1)
wysokość opłat za wynajmowaną powierzchnię wystawową i za świadczenie usług zostanie ustalona zgodnie z obowiązującymi cennikami,
2)
w umowie zostanie zastrzeżone regulowanie należności Agencji Reklamy Handlu Zagranicznego "Agpol" w zagranicznych środkach płatniczych, zgodnie z zasadami płatności obowiązującymi w stosunkach z krajem zleceniodawcy.
2.
Umowy nie objęte zezwoleniem zawartym w zarządzeniu lub nie odpowiadające warunkom tego zezwolenia wymagają zatwierdzenia pod względem dewizowym stosownie do art. 15 ustawy dewizowej z dnia 28 marca 1952 r. (Dz. U. Nr 21, poz. 133).
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .