§ 4. - Zasady i tryb organizowania zagranicznych wystaw gospodarczych w Polsce.

Monitor Polski

M.P.1967.44.218

Akt utracił moc
Wersja od: 5 sierpnia 1967 r.
§  4.
1.
Dla wykonania zadań, o których mowa w § 3, udziela się Agencji Reklamy Handlu Zagranicznego "Agpol" ogólnego zezwolenia dewizowego na przyjmowanie w obrocie z zagranicą zleceń od kontrahentów zagranicznych - bez obowiązku każdorazowego uzyskiwania zatwierdzenia umowy pod względem dewizowym - na organizowanie w Polsce wystaw, pod warunkiem że:
1)
wysokość opłat za wynajmowaną powierzchnię wystawową i za świadczenie usług zostanie ustalona zgodnie z obowiązującymi cennikami,
2)
w umowie zostanie zastrzeżone regulowanie należności Agencji Reklamy Handlu Zagranicznego "Agpol" w zagranicznych środkach płatniczych, zgodnie z zasadami płatności obowiązującymi w stosunkach z krajem zleceniodawcy.
2.
Umowy nie objęte zezwoleniem zawartym w zarządzeniu lub nie odpowiadające warunkom tego zezwolenia wymagają zatwierdzenia pod względem dewizowym stosownie do art. 15 ustawy dewizowej z dnia 28 marca 1952 r. (Dz. U. Nr 21, poz. 133).