§ 30. - Zasady dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej.

Monitor Polski

M.P.2011.5.61

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 sierpnia 2015 r.
§  30. 
1. 
Aktualizację wyniku wartościowania stanowiska pracy, w przypadku zmiany zakresu stanowiska lub w wyniku decyzji reprezentującego pracodawcę, przeprowadza się niezwłocznie na wniosek:
1)
kierującego komórką organizacyjną albo reprezentującego pracodawcę - w przypadku stanowiska pracy niebędącego wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej;
2)
reprezentującego pracodawcę - w przypadku stanowiska pracy będącego wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej, z wyłączeniem stanowiska dyrektora generalnego urzędu.
2. 
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, kieruje się do przewodniczącego zespołu wewnętrznego, z tym że osoba zatrudniona na stanowisku kierującego komórką organizacyjną składa ten wniosek za pośrednictwem reprezentującego pracodawcę.
3.  11
 Jeżeli zmiany w opisie stanowiska pracy dotyczą zadań niebędących zadaniami dominującymi, nie powoduje to konieczności ponownej aktualizacji wyniku wartościowania stanowiska pracy. Osoby, o których mowa w ust. 1, mogą podjąć decyzję o ponownym przeprowadzeniu wartościowania tego stanowiska pracy.
11 § 30 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 57 z dnia 24 lipca 2015 r. (M.P.2015.724) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 29 sierpnia 2015 r.