§ 19. - Zasady dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej.

Monitor Polski

M.P.2011.5.61

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 sierpnia 2015 r.
§  19. 
1. 
W przypadku stwierdzenia, że informacje zawarte w opisie stanowiska pracy niebędącego wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej uniemożliwiają przeprowadzenie wartościowania tego stanowiska pracy, zespół wewnętrzny może podjąć decyzję o zwróceniu się do:
1)
kierującego komórką organizacyjną, który nadzoruje dane stanowisko pracy, o jego niezwłoczne uzupełnienie lub modyfikację zgodnie ze wskazówkami zespołu wewnętrznego albo o udzielenie dodatkowych wyjaśnień;
2)
osób, których doświadczenie i wiedza na temat zakresu wartościowanego stanowiska pracy może być przydatna w pracach zespołu wewnętrznego, w celu udzielenia wyjaśnień lub informacji.
2. 
Osoby, o których mowa w ust. 1, nie uczestniczą w wartościowaniu stanowisk pracy.
3.  7
 Do uzupełnienia lub modyfikacji opisu stanowiska pracy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, stosuje się § 11 ust. 4-7.
7 § 19 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 57 z dnia 24 lipca 2015 r. (M.P.2015.724) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 29 sierpnia 2015 r.