§ 12. - Zasady dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej.
Monitor Polski
M.P.2007.48.566
Akt utracił moc
Wersja od: 27 lutego 2008 r.
§ 12.
1.
W przypadku stwierdzenia, że informacje zawarte w opisie stanowiska pracy uniemożliwiają przeprowadzenie wartościowania, zespół może podjąć decyzję o zwróceniu się do:
1)
osoby bezpośrednio nadzorującej stanowisko pracy o jego niezwłoczne uzupełnienie zgodnie ze wskazówkami zespołu;
2)
kierującego komórką organizacyjną urzędu, któremu podlega stanowisko pracy, w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień;
3)
osoby, której doświadczenie i wiedza na temat zakresu wartościowanego stanowiska może być przydatna w pracach zespołu, w celu udzielenia wyjaśnień lub informacji.
2.
Osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, nie uczestniczą w wartościowaniu stanowisk pracy.
3.
Do uzupełnienia opisu stanowiska pracy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, stosuje się § 1 i 2.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .