§ 3. - Zakres i terminy dostarczania przez podmiot prowadzący przedsiębiorstwo maklerskie informacji dotyczących jego działalności i sytuacji finansowej.

Monitor Polski

M.P.1994.40.341

Akt utracił moc
Wersja od: 4 stycznia 1998 r.
§  3.
1.
W przypadku wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, raport bieżący powinien zawierać co najmniej następujące informacje:
1)
datę wystąpienia zdarzenia losowego, charakter zdarzenia oraz rodzaj utraconych aktywów,
2)
wartość księgową i szacunkową wartość rynkową utraconych aktywów,
3)
przewidywane konsekwencje utraty aktywów dla dalszej działalności podmiotu.
2.
Do banku przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio, jeżeli utracone aktywa o znacznej wartości:
1)
wchodziły do zespołu składników materialnych i niematerialnych przeznaczonych do prowadzenia organizacyjnie i finansowo wydzielonej działalności maklerskiej,
2)
nie wchodziły do zespołu składników, o których mowa w pkt 1, lecz ich utrata przez bank wpływa na zakres i formy prowadzonej działalności maklerskiej.