§ 13. - Zakres i terminy dostarczania przez podmiot prowadzący przedsiębiorstwo maklerskie informacji dotyczących jego działalności i sytuacji finansowej.

Monitor Polski

M.P.1994.40.341

Akt utracił moc
Wersja od: 4 stycznia 1998 r.
§  13.
1.
W przypadku wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 12, raport bieżący powinien zawierać co najmniej następujące informacje:
1)
datę złożenia wniosku o uzyskanie statusu członka giełdy,
2)
datę uzyskania statusu członka giełdy,
3)
datę utraty statusu członka giełdy, wraz z opisem przyczyn oraz zamierzeń podmiotu dotyczących zawierania transakcji na giełdzie w przyszłości,
4)
datę zawarcia i czas trwania umowy o zawieranie transakcji na giełdzie za pośrednictwem podmiotu posiadającego status członka giełdy, wraz z podaniem jego nazwy (firmy) i siedziby,
5)
w przypadku rozwiązania umowy, o której mowa w pkt 4, przed terminem - datę jej wygaśnięcia, wraz z podaniem przyczyn rozwiązania umowy oraz zamierzeń podmiotu dotyczących zawierania transakcji na giełdzie w przyszłości.
2.
Do banku prowadzącego działalność maklerską przepisy ust. 1 stosuje się odpowiednio.