Rozdział 3 - Aktualizacja rejestru wyborców - Wzór rejestru wyborców, sposób jego prowadzenia, aktualizacji i udostępniania.

Monitor Polski

M.P.1993.30.321

Akt utracił moc
Wersja od: 17 czerwca 1993 r.

Rozdział  3

Aktualizacja rejestru wyborców

§  10.
1.
Rejestr wyborców jest aktualizowany przez:
1)
wprowadzanie zmian wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego i ewidencji ludności,
2)
wprowadzanie zmian wynikających z decyzji i postanowień wydanych po rozpatrzeniu reklamacji w trybie art. 18 i 19 ustawy,
3)
dokonywanie zmian wynikających z zawiadomień, o których mowa w art. 16 ust. 6 i art. 17 ustawy,
4)
dostosowywanie rejestru do wprowadzonych przez radę gminy zmian w nazwach miejscowości, ulic i oznaczeniu numerów domów,
5)
przekazywanie do właściwego urzędu gminy odpowiedniej części rejestru w wypadku zmiany granic lub utworzenia nowej gminy.
2.
W rejestrach prowadzonych techniką komputerową zmiany, o których mowa w ust. 1, wprowadzane są na nośniki magnetyczne. Dokumenty stanowiące podstawę do ich uwzględnienia przechowywane są w odrębnym zbiorze.
§  11.
1.
Przy prowadzeniu rejestru wyborców techniką komputerową sporządza się okresowe kopie tego rejestru na nośnikach magnetycznych w dwóch egzemplarzach nie rzadziej niż co dwa tygodnie oraz w postaci wydrukowanego wykazu wyborców wpisanych do tego rejestru.
2.
Okresowy wydruk wykazu wyborców sporządza się na polecenie wójta lub burmistrza (prezydenta miasta) w formie przewidzianej dla spisu wyborców.