Rozdział 4 - Kontrola załatwiania odwołań, zażaleń i listów ludności oraz reagowania na krytykę prasową. - Wykonanie uchwały Rady Państwa i Rady Ministrów w sprawie przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania odwołań, zażaleń i listów ludności oraz krytyki prasowej.

Monitor Polski

M.P.1951.A-2.16

Akt utracił moc
Wersja od: 13 stycznia 1951 r.

Rozdział  4.

Kontrola załatwiania odwołań, zażaleń i listów ludności oraz reagowania na krytykę prasową.

12.
Władze centralne, prezydia rad narodowych oraz władze terenowe nie podporządkowane radom narodowym obowiązane są systematycznie kontrolować stan przyjmowania i załatwiania odwołań i zażaleń przez podległe im organy oraz sposób ich reagowania na krytykę prasową.
13.
W sprawach przesłanych przez Biuro Listów i Zażaleń przy Radzie Państwa do sprawdzenia i załatwienia wszystkie władze obowiązane są zawiadomić Biuro w terminach określonych dla załatwiania odwołań i zażaleń (pkt 4 i 10) o wynikach sprawdzenia i sposobie załatwienia odwołania lub zażalenia.