Ustalenie wzoru protokołu wyników wyborów, stosowanego w wyborach uzupełniających do rad gmin.

Monitor Polski

M.P.1991.25.175

Akt utracił moc
Wersja od: 24 lipca 1991 r.

ZARZĄDZENIE
GENERALNEGO KOMISARZA WYBORCZEGO
z dnia 24 lipca 1991 r.
w sprawie ustalenia wzoru protokołu wyników wyborów, stosowanego w wyborach uzupełniających do rad gmin.

Na podstawie art. 110 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. - Ordynacja wyborcza do rad gmin (Dz. U. Nr 16, poz. 96 i z 1991 r. Nr 53, poz. 227) zarządza się, co następuje:
1.
Ustala się dla wyborów uzupełniających w okręgach jednomandatowych wzór protokołu wyników wyborów stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
2.
Wzór protokołu, o którym mowa w ust. 1, ma zastosowanie w wypadkach określonych w art. 110 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. - Ordynacja wyborcza do rad gmin (Dz. U. Nr 16, poz. 96 i z 1991 r. Nr 53, poz. 227).
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK

Wzór

PROTOKÓŁ WYNIKÓW WYBORÓW UZUPEŁNIAJĄCYCH

Dla okręgów

jednomandatowych

do Rady ............................ w ........................

(gminy, miejskiej)

sporządzony dnia ......... 19 ... r. przez ....................

(oznaczenie komisji)

Komisję Wyborczą w ............................................

I. Wybory uzupełniające do Rady ...............................

(gminy, miejskiej)

przeprowadzono w okręgu wyborczym nr ............

II. Komisja stwierdza, iż w ustawowo określonym terminie

zgłoszony i zarejestrowany został tylko jeden kandydat ........

............................................., w związku z czym

(nazwisko i imiona)

- stosownie do art. 110 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. -

Ordynacja wyborcza do rad gmin (Dz. U. Nr 16, poz. 96 i z 1991

r. Nr 53, poz. 227) - głosowania nie przeprowadzono, a za

wybranego radnym w okręgu wyborczym nr ........... uznaje się

...............................................................

(nazwisko i imiona)

Przy sporządzaniu protokołu obecni byli:

.................................... .................

(nazwisko, imię, funkcja w komisji) (podpis)

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

.................................... .................

(pieczęć komisji)

______

Uwagi: