Monitor Polski

M.P.1965.11.40

| Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 1965 r.
§  13.
1. Dla ustalenia dodatkowej dopłaty budżetowej za ponadplanowe wozokilometry bądź zmniejszenia planowanej dopłaty budżetowej za niewykonanie planu wozokilometrów w przedsiębiorstwach korzystających z dopłaty budżetowej, jak również ustalenia zysku nieprawidłowego z tego tytułu w przedsiębiorstwach planowo rentownych, jednostka nadrzędna ustala dla każdej trakcji w przedsiębiorstwie planowany koszt zmienny na 1 wozokilometr, obejmujący:
1) płace służby ruchu wraz z narzutami,
2) energię trakcyjną w trakcji tramwajowej i trolejbusowej,
3) paliwo w trakcji autobusowej, taksówkowej i mikrobusowej,
4) ogumienie w trakcji autobusowej, trolejbusowej, taksówkowej i mikrobusowej,
5) amortyzację w trakcji autobusowej, taksówkowej i mikrobusowej,
6) przeglądy i remonty bieżące.
2. Dopłaty dodatkowe nie mogą występować w trakcjach taksówkowych.