Art. 9. - Umowa dotycząca przygotowań do Jedenastej Sesji Światowego Forum Miejskiego w 2022 roku w Katowicach. Nairobi.2021.11.17, Warszawa.2021.11.24.

Monitor Polski

M.P.2022.131

Akt obowiązujący
Wersja od: 24 listopada 2021 r.
Artykuł  IX.

Komunikacja, strony internetowe i działania informacyjne WUF11

1. 
We wszystkich komunikatach publicznych i materiałach związanych z WUF11 oraz w komunikatach medialnych i oświadczeniach prasowych związanych z WUF11, Rząd będzie używać oficjalnie uznanego logo i nazwy WUF11, to jest "Jedenasta Sesja Światowego Forum Miejskiego".
2. 
Logo WUF11 zostanie opracowane przez Rząd w oparciu o uniwersalny logotyp WUF, dostarczony przez UN-Habitat. W porozumieniu z UN-Habitat, Rząd zleci, bez żadnych kosztów dla UN-Habitat, renomowanej firmie projektowej opracowanie logo WUF11, identyfikacji marki i wytycznych w ścisłej konsultacji z UN-Habitat.
3. 
Oficjalne logo WUF11 zostanie zaprojektowane zgodnie z wytycznymi UN-Habitat. Logo WUF11 może być powielane zgodnie ze specyfikacją UN-Habitat, która zostanie przekazana po podpisaniu niniejszej Umowy. We wszystkich publicznych materiałach informacyjnych związanych z WUF11 oraz w komunikatach prasowych i briefingach, razem z nazwą i logo UN-Habitat (w wersji angielskiej), może być też używana nazwa Rządu, ministerstwa odpowiedzialnego za organizację WUF11 oraz oficjalne logo WUF11, a także dowolne inne logo kampanii instytucjonalnej zatwierdzone na piśmie przez UN-Habitat. UN-Habitat i Rząd będą koordynować i uzgadniać sposób, w jaki odpowiednie nazwy i logo będą wykorzystywane w oficjalnych komunikatach zgodnie z regulacjami Organizacji Narodów Zjednoczonych.
4. 
Po podpisaniu niniejszej Umowy, co najmniej dziewięć (9) miesięcy przed wydarzeniem, rozpocznie się opracowywanie i/lub eksponowanie oficjalnego logo UN-Habitat, logo Rządu i Miasta Katowice oraz oficjalnego logo WUF11, w publicznych materiałach informacyjnych i materiałach WUF11, w audycjach krajowych i zagranicznych, w komunikatach prasowych i briefingach dotyczących WUF11, w brandingu wewnątrz i na zewnątrz terenu WUF11 na obszarach otwartych podczas WUF11 oraz w widocznych obszarach miasta.
5. 
Wytyczne dotyczące oznakowania centrum konferencyjnego, punktu rejestracji, sal wystawowych, sal posiedzeń i konferencji prasowych, centrum prasowego, przestrzeni zintegrowanych, strefy networkingu / saloników, korytarzy, biur, oznakowań i innych widocznych obszarów wewnątrz, na zewnątrz i wokół Terenu WUF11, zostaną dostarczone przez UN-Habitat po podpisaniu niniejszej Umowy i po przeprowadzeniu oceny. Ogólny branding, oznakowanie i branding tła wymienione powyżej zostaną zapewnione dla UN-Habitat przez Rząd bezpłatnie. Wszystkie oficjalne sale spotkań, konferencji prasowych, centrum prasowego, przestrzeni zintegrowanych i wszystkie aranżacje podium będą opatrzone tylko logiem WUF11 i UN-Habitat.
6. 
Wszelkie międzynarodowe materiały publiczne dotyczące WUF11, w tym informacje prasowe, powinny być autoryzowane i zatwierdzane przez UN-Habitat.
7. 
Flagi Organizacji Narodów Zjednoczonych i Rzeczypospolitej Polskiej będą eksponowane w widocznym miejscu przy wejściu na Teren WUF11 od dnia otwarcia do końca wydarzenia, zgodnie z regulacjami Organizacji Narodów Zjednoczonych, i mogą być wystawiane w innych wyznaczonych miejscach na Terenie WUF11, zgodnie z ustaleniami Rządu i UN-Habitat.
8. 
Rząd zapewni UN-Habitat, bezpłatnie, odpowiednią liczbę zawodowych operatorów kamer i fotografów (nie mniej niż trzydzieści (30) osób), którzy będą nagrywać (wideo/audio) wszystkie główne sesje zgodnie z wytycznymi UN-Habitat oraz wykonywać zdjęcia wszystkich spotkań/obszarów/przestrzeni/wystaw dla celów rejestracji i informacyjnych. Wszystkie nagrania i zdjęcia będą codziennie przekazywane do UN-Habitat. Organizacja Narodów Zjednoczonych będzie właścicielem powiązanych z nimi praw autorskich i niniejszym przyznaje Rządowi nieodwołalną, niewyłączną i nieodpłatną ogólnoświatową licencję w odniesieniu do powiązanych praw autorskich. UN-Habitat dostarczy wytyczne dla kamerzystów i fotografów dotyczące sposobu robienia filmów i zdjęć, dokumentowania i przesyłania ich.
9. 
Wszelkie oficjalne informacje dotyczące WUF11 i różnych spotkań podczas WUF11 zostaną udostępnione w języku angielskim i polskim na stronie internetowej prowadzonej przez UN-Habitat, co najmniej dziewięć (9) miesięcy przed wydarzeniem. Tłumaczenie polskie będzie zapewnione przez Rząd. W miarę możliwości strona internetowa WUF11 zostanie utworzona, z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym niedowidzących.
10. 
Przez cały czas trwania WUF11 UN-Habitat, na własny koszt, dostarczy i będzie utrzymywać aplikację mobilną.
11. 
Rząd, na swój koszt, powinien zapewnić dobrą ekspozycję identyfikacji wizualnej WUF11 w eksponowanych obszarach miasta, w tym na lotnisku. Ponadto, Rząd może dostarczyć na własny koszt materiały informacyjne w celach reklamowych do miejsc skupiających zainteresowanie ludzi, takich jak hotele, centra handlowe, muzea, restauracje i inne.
12. 
Rząd i UN-Habitat będą współpracować w zakresie strategii medialnych, w tym głównych komunikatów prasowych, zasięgu geograficznego mediów i patronów medialnych w Europie i na świecie.
13. 
Zakładana jest ścisła współpraca Rządu i UN-Habitat w zakresie promocji WUF11 w mediach społecznościowych.