Tymczasowa tabela stanowisk i zaszeregowania do grup uposażenia oraz dodatków funkcyjnych i służbowych pracowników zarządów okręgowych dróg wodnych.

Monitor Polski

M.P.1952.A-57.884

Akt utracił moc
Wersja od: 1 czerwca 1952 r.

ZARZĄDZENIE Nr 139
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 25 czerwca 1952 r.
w sprawie tymczasowej tabeli stanowisk i zaszeregowania do grup uposażenia oraz dodatków funkcyjnych i służbowych pracowników zarządów okręgowych dróg wodnych.

Na podstawie § 4 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 1949 r. w sprawie ustalenia stanowisk służbowych i zaszeregowania do grup uposażenia pracowników państwowych, podlegających ustawie o państwowej służbie cywilnej, oraz pracowników samorządowych (Dz. U. R. P. Nr 14, poz. 92) i § 18 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lutego 1949 r. w sprawie dodatków funkcyjnych i służbowych dla pracowników państwowych i samorządowych oraz przewodniczących organów wykonawczych gmin miejskich i wiejskich (Dz. U. R. P. Nr 14, poz. 94 i Nr 53, poz. 406) zarządza się, co następuje:
Zezwala się na utworzenie w dziale Ministerstwa Żeglugi w zarządach okręgowych dróg wodnych nowych stanowisk, wymienionych w załączniku, do czasu uwzględnienia ich w ogólnej tabeli stanowisk.
Pracownikom, wymienionym w załączniku, przyznaje się dodatki funkcyjne bądź służbowe według stawek w nim określonych.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia z mocą od dnia 1 czerwca 1952 r.

ZAŁĄCZNIK 

TABELA STANOWISK PRACOWNIKÓW ZARZĄDÓW OKRĘGOWYCH DRÓG WODNYCH

KolejnośćStanowisko służboweGrupa uposażenia miesięcznegoStawki dodatku funkcyjnego lub służbowego
1.DyrektorIII - II2
2.Zastępca dyrektora do spraw techniczno-inwestycyjnych, zastępca dyrektora do spraw administracyjno-finansowychIV - III3
3.Naczelnik wydziału (wydziałów technicznych i księgowości)IV - III4
4.Naczelnik wydziału planowania, wydziału organizacji, zatrudnienia i płac, wydziału zaopatrzenia, wydziału finansowegoV - IV4
5.Naczelnik wydziału administracyjno-gospodarczego, starszy inspektor nadzoru żeglugi, kierownik referatu studiów techniczno-ekonomicznych, kierownik referatu postępu technicznego, radca do spraw prawnychVI - V5-4
6.Kierownik referatu w wydziałach: technicznych, finansowym, księgowościVI - IV5-4
7.Kierownik referatu w wydziale planowania, wydziale organizacji, zatrudnienia i płac, wydziale zaopatrzenia, kierownik Samodzielnego Referatu KadrVI-Va-5
8.Starszy inspektor techniczny, starszy inżynierVI - Va-5
9.Starszy księgowyVI - Va-5
10.Inspektor bezpieczeństwa i ochrony pracyVII - VIa-5
11.Starszy referent techniczny, starszy planista, starszy ekonomistaVII - Va-b
12.Starszy referent kadr, szkolenia zawodowego, socjalnyVII - VIb-c
13.KsięgowyVIII - VIb-c
14.Referent techniczny, referent zaopatrzenia, pianista, ekonomistaVIII - VIIc
15.Kierownik kancelarii, maszynowni, archiwum technicznegoVIII - VIIc
16.Intendent, referent administracyjno-gospodarczyIX - VII-
17.Młodszy referent (pomocnik referenta)X - VIII-
18.Starsza maszynistkaVIII - VII-
19.MaszynistkaX - VIII-
20.Pomoc biurowaXI - IX-
21.TelefonistkaXI - IX-
22.WoźnyXII - X-