§ 5. - Tryb przenoszenia nadetatowych pojazdów mechanicznych w roku 1950.

Monitor Polski

M.P.1950.A-11.109

Akt utracił moc
Wersja od: 28 stycznia 1950 r.
§  5.
1.
Nadetatowe pojazdy mechaniczne nietypowe zaliczone przez użytkownika orientacyjnie do II i III kategorii należy zdeponować u siebie, zabezpieczając przed zniszczeniem.
2.
Komisja Kwalifikacyjno-Szacunkowa w składzie ustalonym w cytowanym zarządzaniu Ministrów: Przemysłu i Handlu, Komunikacji oraz Skarbu z dnia 18.XI.1948 r., a mianowicie:
a)
przedstawiciel kierownictwa jednostki organizacyjnej,
b)
kierownik komórki transportowej jednostki organizacyjnej,
c)
przedstawiciel właściwego oddziału przedsiębiorstwa państwowego "Centrala Handlowa Przemysłu Motoryzacyjnego "Motozbyt",
d)
przedstawiciel właściwego miejscowo urzędu wojewódzkiego (Wydziału Komunikacyjnego), a w m.st. Warszawie i w m. Łodzi - Zarządu Miejskiego - z głosem doradczym

– określi, czy pojazdy wymienione w ust. 1 niniejszego paragrafu należy zakwalifikować do remontu, czy też po montowaniu użytecznych zespołów - sprzedać do Centrali Złomu.

3.
Pojazdy osobowe zakwalifikowane przez Komisję Kwalifikacyjno-Szacunkowa do remontu dostarczy użytkownik na miejsce i w terminie wskazanym przez C.H.P.M. "Motozbyt".
4.
Określone przez Komisję zespoły użytkownik wymontuje i niezwłocznie zda do najbliższej Ekspozytury Rejonowej C.H.P.M. "Motozbyt", która wyceni je i zakupi, wpłacając odpowiednie kwoty na § 4 dochodów jednostki organizacyjnej.